Gedichten check: Vandaag neem ik je mee...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Vandaag neem ik je mee, Naar een plek hier ver vandaan. Vandaag neem ik je mee, Waar geluk en liefde niet bestaan. Vandaag neem ik je mee, Naar een plek die niemand kent. Vandaag neem ik je mee, Naar een plek waar ik vaak ben. Vandaag neem ik je mee, Naar de wereld waar ik woon. Schrik niet van wat je ziet, Dat is hier heel gewoon. Vandaag neem ik je mee, Naar een plek vol haat en pijn. Want vandaag krijg jij de kans, Om een dagje mij te zijn. |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Prachtig geschreven! Groetjes droomster |
| reactie 2
|
|
|
Femke94 Berichten: 62 |
Super mooii!! Liefsxx |
| reactie 3
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Dank jullie! Maar ik heb hem iets gewijzigd: Vandaag neem ik je mee, Naar een plek hier ver vandaan. Vandaag neem ik je mee, Waar geluk en liefde niet bestaan. Vandaag neem ik je mee, Naar een plek die niemand kent. Vandaag neem ik je mee, Naar een plek waar ik vaak ben. Vandaag neem ik je mee, Naar de wereld waar ik woon. Vandaag neem ik je mee, Dit alles is hier heel gewoon. Vandaag neem ik je mee, Naar een plek vol haat en pijn. Want vandaag krijg jij de kans, Om een dagje mij te zijn. |
| reactie 4
|
|
|
Ammypammie Berichten: 6 |
wow wat een super gedicht echt heel mooi ik vind bijde versie's heel erg mooi gewoon wauw amy (xxx love) |
| reactie 5
|
|
|
anouk1802 Berichten: 8 |
wauw mooi gedicht |
| reactie 6
|
|
|
JvanderM Berichten: 12 |
zo ! respect hoor heel erg mooi |