Gedichten check: storm en regen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marill Berichten: 1.058 |
in de hevige regen en storm is de ravage enorm scherven van gebroken glas liggen verspreid over het gras overal geknakte bloemen nergens hoor je meer zoemen in de luwte van de storm krijgt het leven weer vorm langzaam verdwijnt het lawaai nu pas besef ik dat ik de hond aai even ben ik bang van de stilte word ik doordrongen van de kilte buiten is de wereld nat de mensen waarvoor ik bad lopen verdwaald rond verloren hun huis en grond totaal afhankelijk van anderen die hun wereld kunnen veranderen wachten ze op tenten en brood geef om deze mensen in nood |
| reactie 1
|
|
|
joannh Berichten: 12 |
de inhoud komt goed over, alleen loopt het niet helemaal lekker |
| reactie 2
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
dank je voor je reactie. als ik begin met schrijven komt alles spontaan, daarna lees ik het en vind ik het meestal wel goed. Wat vind jij niet zo lopen dan? Daar kan ik dan in het vervolg op letten. |
| reactie 3
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Joannnh Vind niks goed lopen.. Gewoon lekker zo door gaan.. Ik vind het een lief gedicht.. |
| reactie 4
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Dank je Masjeroen, ik heb andere commentaren gelezen en ook een gedicht van Joannnh gelezen, hieruit trek ik mijn eigen conclusie. trouwens ik schrijf mijn gedichten zoals ik het zelf wil hebben, dus......maar soms is het wel eens fijn om opbouwende kritiek te krijgen. |
| reactie 5
|
|
|
joannh Berichten: 12 |
de eerste vijf regels vind ik heel mooi, de zesde niet daarna zou ik ervan maken: krijgt het leven weer zijn vorm nu pas besef ik dat ik de hond aai, vindt ik wat minder lopen. hiervoor weet ik geen alternatief, ik zou een hele nieuwe zin maken wordt ik doordrongen van de kilte is wel een hele mooie zin lopen verdwaald rond zou ik: lopen verdwaald in het rond van maken daana: zij verloren hun huis en grond |
| Naar boven | |