Gedichten check: Eetstoornis,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Eendje Berichten: 187 |
Alles is koud mijn handen en voeten zijn blauw Er zit geen eten in mijn maag alles wat ik eet, gooi ik er terug uit. Uren ga ik sporten ga ik zwoegen en zweten Alles is goed behalve eten het maakt me dik en dat wil ik niet Van afvallen weet ik veel van mijn eigen leven weet ik niets Weet niet meer hoe het verder met me moet waar zal ik en waar zal dit eindigen? Ik weet wel dat ik zo niet meer verder wil Want dit is geen leven maar een hel Kan bijna niet meer lopen of ik val neer heb geen energie en kracht meer om nog te blijven staan Ik schreeuw het uit ik huil, ik roep, ik tier Wil hier weg, ver weg van hier weg van mijn weegschaal weg van het walgelijke eten Mijlen ver weg van alles wat ik haat zoals mijn eigen eetstoornis.. |
| reactie 1
|
|
|
Ammypammie Berichten: 6 |
wow het is echt mooi geschreven ik heb zelf geen eetstoornis maar je hebt het zo goed verwoord dat ik me een soortvan kan voorstellen hoe het voelt ik kan het natuurlijk nooit helemaal voelen dat begrijpp ik het is echt heel mooi en begrijpelijk geschreven bravo xxx love |
| reactie 2
|
|
|
1981 Berichten: 1 |
het is een mooi gedicht en het is goed dat er aandacht wordt besteed aan eetstoornissen |
| reactie 3
|
|
|
JvanderM Berichten: 12 |
Heel erg mooi, het raakt ook. Het lijkt mij echt heel erg om een eetstoornis te hebben gewoon om het feit dat je het hebt. maar ook dat niemand je dan begrijpt. |
| reactie 4
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
Dankjewel allemaal voor jullie reactie! x |
| Naar boven | |