Gedichten check: Zelfmoord het was fout,
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Eendje Berichten: 187 |
Ik dacht dat ik jou goed kende en echt alles van je wist blijkbaar had ik me vergsit en wist ik eigenlijk niets van jou De dag van je dood besefte ik pas, dat ik blind was ik zag geen verdriet en pijn bij jou alleen een blije en gelukkige persoon nu realiseer ik me pas dat het gene wat ik bij je zag voor jou helemaal anders en nep was je liet me zien wat ik wou zijn en niet hoe het echt was Achter het masker dat je steeds droeg als ik je zag verborg jij je tranen en verdriet en stelen van pijn van buiten uit leek je groot maar binnen in je was je klein je leed veel pijn en had zoveel verdriet voor jou schijn de zon niet voor jou was er alleen maar duisternis Je zag geen uit weg meer geen andere optie.. dan zelfmoord je leven was geen droom maar een nachtmerrie de toekomst kende je nog niet maar toch wist jij al, dat wordt een hel ookal had je nog zoveel mogelijkheden nog duizend en één wegen die je kon nemen toch nam jij de weg naar de dood de weg waar geen weg meer terug uit was je werd geboren als een vechten en zo stierf je ook want je vocht tot het einde, tot je echt niet meer verder kon dat was de dag dat je besloot, ik wil dood Met je lippen op elkaar, je ogen gesloten lag je daar in de kist, tot ze werd gesloten en je verdween onder de grond Nu na al die jaren, zonder jou denk ik terug aan de tijd voor je dood de tijd die wij samen toen hadden was perfect alleen waren je blikken die je mij toen toonde pure schijn al jaren lang leef ik zonder jou maar elke dag denk ik nog steeds aan jou want je ben nu zover weg van mij maar toch ben je nog steeds dichtbij mij Voor mijn ogen ben je weg maar niet voor mijn hart want je zal altijd en eeuwig blijven bestaan en verder leven in mijn hart... |
| Naar boven | |