Gedichten check: Gesloten deuren
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Verdriet zit aan huis gekluisterd, achter gesloten deuren.. daar mag het zijn, soms niemand die naar je luistert.. Buiten voelt vaak nog als met gesloten deuren. Hoofd omhoog, de kop ervoor en vooral niet te veel 'zeuren'.. Mensen verzonken in verdriet worden vaak gemeden. Vrolijk, positief, vol passie moet je zijn.. Verdriet is voor jezelf, achter gesloten deuren, waar je echt je persoonlijke wezen mag zijn.... Wat vinden jullie er van?? |
| reactie 1
|
|
|
joannh Berichten: 12 |
je zegt hoe het is, dat is goed, dat hebben mensen nodig. de dichtvorm en woordkeuze vind ik minder |
| reactie 2
|
|
|
Is er uberhaupt een dichtvorm die jij wel mooi vind? Je geeft bij iedereen een soortgelijk commentaar en ik heb jouw gedichten gelezen, deze zijn van de zelfde dichtwijze als de gedichten waar jij wat bij zet.. |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 38 |
:p die is wel goed ! |
| reactie 4
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Masjeroen, dit gedicht van jou heb ik nu enkele dagen steeds weer gelezen en ik vind het steeds beter worden. Sterk punt van je!! Hoe vaker ik het lees, hoe meer ik eruit haal en herken, mooi. |
| reactie 5
|
|
|
Goh Marill wat een fijn berichtje van je!! Dankjewel! xxx |
| reactie 6
|
|
|
joannh Berichten: 12 |
soms in de 4e regel zou ik weglaten buiten voelt het vaak....... misschien vrolijk, positief, ja vol passie? Verdriet zit in je hart, achter gesloten deuren, waar je eindelijk jezelf mag zijn dit is wat ik zou doen, willicht is dichten heel persoonlijk |
| reactie 7
|
|
|
Dit is wat jij zou doen, als ik nu al deze dingen ga veranderen kan ik er ook gelijk jouw naam onder zetten..Dan is ie niet meer van mij.... |
| reactie 8
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
hallo Masjeroen, blijf alsjeblieft dichten zoals jij het wilt. Je legt je hart erin. alle liefs voor 2011. |
| reactie 9
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Mag ik even zeggen dat deze mensen het gewoon goed bedoelen en ik vind dat je er erg bot op reageert? Het zijn maar tips, doe er vooral mee wat je wil. Als je geen tips of commentaar wil, waarom plaats je het dan op het forum? |
| reactie 10
|
|
|
GJPP Berichten: 49 |
het is wel een vet goede boodschap. Ik herken mezelf in het gedicht. |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 11 |
reneeeeeetje-1995? sorry dat ik het zeg maar het is toch masjeroens's beslissing of hij het op de forum doet of niet, en hij reageert helemaal niet bot.. het is zijn mening, en het is zijn gedicht, en jij reageert nu ook bot tegen hem wnat wat jij zegt klopt voor geen meter! ik ga er niet verder op in maaar dit wou ik even kwijt grtjess XxxHajarxxX P.S masjeroen: het is echt een heel leuke gedicht.. Echt waar Respect Voor Deze ga vooral zo door en plaats er zoveel je kan plaatsen want dit is echt knap van je.. |
| reactie 12
|
|
|
Mrssterretje Berichten: 142 |
goed gedicht, [s]over wie gaat het? jezelf? [s] wel herken baar, op school stoer en vrolijk kom je thuis ff uitjanken op de bank door alles wat je hebt meegemaakt.... |
| reactie 13
|
|
|
ashley Berichten: 326 |
precies hoe ik me deze dagen voel. heel mooi verwoord. heb door de examen stress me toetsweek behoorlijk verknalt ben in tranen uitgebarsten midden in de klas, maar dat doe ik echt nooit meer iedereen keek me zo raar aan. groetjes ashley |
| reactie 14
|
|
|
Bedankt voor al deze lieve reacties! Fijn dat mensen zich herkennen in mijn gedicht Het is grappig, want ik ben n zij en geen hij Ik heb al wel eens gevraagd of mijn naam kan worden veranderd maar dat is helaas niet gelukt xxx Mascha |
| Naar boven | |