Gedichten check: ‘ECHTE’ DROMEN
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Drukte bij het avondlicht, zet sterren in de wacht Chaotische dromen vliegen over en weer Alleen.. ben je verdwaald in de nacht Doorgedrongen in het duister, gaat het licht opeens weer aan Volg schaduwen achter schimmen Of blijf voor altijd staan.. Illusie door een knappe truc!? Het enige om te willen weten.. Is het regelrecht bedrog of .. ben je alles zo vergeten.. ............................................. Wat vinden jullie? Groetjes, Wendy |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Apart gedichtje vind ik.. wel erg mooi maar ik snap niet precies wat je ermee bedoeld eigenlik :$ xxlinda |
| reactie 2
|
|
|
marisje96 Berichten: 32 |
nee ik snap ook niet wat je bedoelt, maar zelfs zonder bedoeling is het een heel mooi gedicht. xxx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Dank jullie wel Het is een 'vaag ' gedicht over dromen. Je bent in een dagdroom en wordt eigenlijk gek gemaakt door je eigen gedachte en dromen. Een beleving in die 'dagdroom' maakt dingen heel realistisch, je maakt een keuze maar je weet niet meer of het een droom of realiteit is. Meestal laat ik de interpretatie aan de lezers over. Gezien dit gedicht vertel ik hoe mijn beleving is.. dat kan bij iedereen anders zijn Groetjes, Wendy |
| Naar boven | |