1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: manuscript???

1
datum 07-08-10 18:51
startpost
sonja-
heey allemaal,,
wie kan mij helpen kheb een vraagje
wie weet wat een manuscript is???
datum 08-08-10 16:13
reactie 1
Tosti
geloof dat dat code's zijn waarmee je een website bouwt bijv. maar weet het niet zeker.... is zo uit me hoofd namelijk
datum 08-08-10 21:55
reactie 2
Ichigo
Dat is gewoon script, tosti....(voor zover ik weet)
Een manuscript is het (handgeschreven) origineel van een boek (weer voor zover ik weet).
In het woordenboek staat overigens gewoon "met de hand geschreven (of getypt) stuk; handschrift".
Als je liever iets wilt weet over het script i.v.m. website maken ofso: nl.wikipedia.org/wiki/Scripttaal (wikipedia rules). Verder, i.v.m. je andere topic over het maken van een eigen website, op school had ik daarvoor een html-kit gedownload (was aanbevolen en gratis). Daar kun je al aardig wat dingen mee doen. Verder kan je overal op internet wel dingen vinden die helpen met het maken van bepaalde scripts.

grtz
datum 09-08-10 10:14
reactie 3
Tosti
kijk de expert.... hahaha ik weet dat ze een website wilt bouwen vandaar dat ik dacht daar zal ze het wel over hebben hahaha maar goed vertelt ichigo haha
datum 09-08-10 19:43
reactie 4
sonja-
bedankt he
groetjes sonja
Naar boven

1

Reageren op: manuscript???

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.