Huiskamer: effe een vraagje
|
startpost
|
|
|---|---|
|
sonja- Berichten: 8 |
hey, ik zou graag een eigen website willen maken maar ik weet echt niet hoe ik eraan moet beginnen, wie kan me hier mee helpen??? alvast bedankt |
| reactie 1
|
|
|
david347 Berichten: 17 |
ik zou eerst gewoon ergens een blog beginnen bijv. op jouwpagina.nl om te kijken of je het wel aankan en als je het aankan en je vind het luek kun je een website maken maar een website maken kost geld x mij |
| reactie 2
|
|
|
oke bedankt groetjes sonja |
| reactie 3
|
|
|
Tosti Berichten: 16 |
Je hebt verschillende site's waar je gratis een website kan bouwen, ook nederlandstalig. Enigste nadeel is de reclame die hun erop gooien. bij mijndomein.nl heb je voor 30 euro in het jaar een hostpagina, heb je alles erop en eraan. Betreft een website opbouwen. Je hebt verschillende programma's ik werk heel simpel met puplisher van microsoft. ook heb je dreamwaver, zwaar programma en ik snap er niks van haha. Je mag me evt een berichtje sturen als je meer wilt weten. ook leuk als je tegen die tijd een link hebt die aan mij te sturen kan ik die op mijn website zetten. Helaas is mijn website nog niet de lucht in maar die wil ik dit jaar nog online hebben staan het liefst maar dat zou ik even moeten kijken. Groetjes Maaike |
| reactie 4
|
|
|
erg bedankt maar weet je ook een link waar ik een gratis site kan opmaken ??? |
| reactie 5
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Hoi Sonja, Je zou eens kunnen kijken bij www.jouwweb.nl, daar hebben ze denk ik wel wat jij zoekt. Groeten, Matthijs |
| reactie 6
|
|
|
Tosti Berichten: 16 |
klopt jouwweb.nl heb ik er ook bij staan hier heb je er nog een paar. heb zelf wel gekeken maar nooit aan begonnen gezien ik niet van al die reclame houd www.freewebs.com www.everyoneweb.com www.webklik.nl www.mysites.nl www.jouweb.nl www.gratiswebsites.net suc6 ermee groetjes Maaike |
| reactie 7
|
|
|
dankje wel ben er echt blij mee groetjes sonja |
| Naar boven | |