1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Huiskamer: effe een vraagje

1
datum 06-08-10 19:56
startpost
sonja-
hey,
ik zou graag een eigen website willen maken
maar ik weet echt niet hoe ik eraan moet beginnen, wie kan me hier mee helpen???
alvast bedankt
datum 06-08-10 23:14
reactie 1
david347
ik zou eerst gewoon ergens een blog beginnen bijv. op jouwpagina.nl om te kijken of je het wel aankan en als je het aankan en je vind het luek kun je een website maken maar een website maken kost geld

x mij
datum 07-08-10 18:24
reactie 2
sonja-
oke bedankt
groetjes sonja
datum 08-08-10 16:11
reactie 3
Tosti
Je hebt verschillende site's waar je gratis een website kan bouwen, ook nederlandstalig. Enigste nadeel is de reclame die hun erop gooien.

bij mijndomein.nl heb je voor 30 euro in het jaar een hostpagina, heb je alles erop en eraan.

Betreft een website opbouwen. Je hebt verschillende programma's ik werk heel simpel met puplisher van microsoft. ook heb je dreamwaver, zwaar programma en ik snap er niks van haha.

Je mag me evt een berichtje sturen als je meer wilt weten. ook leuk als je tegen die tijd een link hebt die aan mij te sturen kan ik die op mijn website zetten.

Helaas is mijn website nog niet de lucht in maar die wil ik dit jaar nog online hebben staan het liefst maar dat zou ik even moeten kijken.

Groetjes Maaike
datum 08-08-10 20:01
reactie 4
sonja-
erg bedankt
maar weet je ook een link waar ik een gratis site kan opmaken ???
datum 08-08-10 21:49
reactie 5
besto
Hoi Sonja,

Je zou eens kunnen kijken bij www.jouwweb.nl, daar hebben ze denk ik wel wat jij zoekt.

Groeten,

Matthijs
datum 08-08-10 22:25
reactie 6
Tosti
klopt jouwweb.nl heb ik er ook bij staan hier heb je er nog een paar. heb zelf wel gekeken maar nooit aan begonnen gezien ik niet van al die reclame houd

www.freewebs.com
www.everyoneweb.com
www.webklik.nl
www.mysites.nl
www.jouweb.nl
www.gratiswebsites.net

suc6 ermee

groetjes Maaike
datum 09-08-10 19:44
reactie 7
sonja-
dankje wel ben er echt blij mee
groetjes sonja
Naar boven

1

Reageren op: effe een vraagje

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.