Gedichten check: oorlog
|
startpost
|
|
|---|---|
|
david347 Berichten: 17 |
hallo allemaal ik zou het fijn vinden als julie eerlijk zijn kritiek geven en op taalfuoten willen letten alvast bedankt oorlog al die aanslagen. Die gevechten zoveel pijn. Die door mensen word gedragen. Dat is egt niet fijn. Twee landen maken al die schade. En dat zonder enige genade. Oorlog is een echte hel. Met heel veel kwaad. Het zorgt voor veel geknel. Oorlog is geen goeie daad. |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Hoi David, (wat leuk, een jongen die gedichten schrijft! Ik vind dit zeker niet slecht voor een eerste gedicht, je rijmschema is vrij logisch. Een tip: Probeer het eens in te delen in strofes, dat ziet er vaak nog nét iets beter uit. bv zo (ik heb er ook wat fouten uitgehaald en zo is je rijmschema ook duidelijker) : Oorlog Al die aanslagen, die gevechten zoveel pijn. Ze worden door mensen gedragen, en dat is echt niet fijn. Twee landen maken al die schade, en dat zonder enige genade. Oorlog is een echte hel, met heel veel kwaad. Het zorgt voor veel geknel, oorlog is geen goede daad. Verder zou ik proberen niet te 'gedwongen' proberen te rijmen, daar wordt het gedicht vaak niet mooier op! Ik hoop dat je wat aan mijn reactie had! Groetjes, Renée. |
| reactie 2
|
|
|
ja, bedankt voor de reactie ik hebr er van geleerd x mij |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Rene! Je begint het te leren! |
| reactie 4
|
|
|
roos daar heb ik wat aan |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Sorry, dat weet ik. Mijn punt is alleen dat ik René altijd veel commentaar geef, en ik zie dat ze gewoon groeit. Ze schrijft stukken beter en geeft dat wat ze leert weer door aan anderen. Dat is gewoon leuk om te zien. |
| Naar boven | |