Ideeën en suggesties: Kan iemand iets voor me doen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 1 |
haallooo Ik en myn bestevriendin kennen elkaar byna 4jaar en ik wou een gedicht maken alleen daar ben ik niet zo goed in dus zouden jullie met een gedicht helpen ? tips, we hebben elkaar 4jaar geleden op vakantie leren kennen. en toen ik haar zag wist ik al gelyk dat ik vriendinnen met haar wou worden. we wonen ver uit elkaar & logeren elke vakantie! Kzou het heel leuk vinden al sturen jullie gedichten! x |
| reactie 1
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
bij de eerste blik wist ik jij bent speciaal nu ik je ontmoet je groet geniaal samen verder gaan niet alleen staan gewoon een paar speciaal voor jou omdat ik van je hou dit gebaar laten we samen klinken samen drinken na vier jaar fijne vriendinnen warm van binnen logeren bij elkaar dit vieren lekker gieren heerlijk niet waar! |
| reactie 2
|
|
|
BeYourself Berichten: 35 |
Twee handen op één buik Dat waren wij vanaf het moment Dat ik jouw zag In het verleden Twee paar ogen Die samen kijken Naar de vriendschap die is opgebouwd uit liefde Twee paar handen die de wereld grijpen Samen beet grijpen Met z'n tweeen heb je namelijk meer grip Dan alleen Samen zijn wij Wel twee mensen apart Maar toch samen Met z'n twee |
| Naar boven | |
Reageren op: Kan iemand iets voor me doen?
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...