Korte verhalen check: Onbekend gezicht
|
startpost
|
|
|---|---|
|
BeYourself Berichten: 35 |
Een man rond lopend Met de telefoon in de hand Niet wetende hoe de ander Aan de andere kant reageert Op dat wat hij verteld Namens zijn emoties Die herkenbaar moeilijk zijn om te vertellen Wat zou die ander nu denken? Voelen? Hoe zou diegene nu kijken? Zou het een vrouw zijn? Of toch een man? Een onbekend gezicht Een mens lopend Heen en weer Met de telefoon aan het oor Niet wetende hoe de ander reageert Aan de andere kant Op dat wat deze persoon verteld Op de voet gevolgd door emoties Wat zou die ander nu denken? Voelen? Hoe zou diegene nu kijken? Zou het wel echt een man zijn? Een onbekend gezicht Twee onbekende gezichten Verwikkeld in een gesprek Niet wetende of het echt is. Of het eerlijk is. En hoe het afloopt. De man kijkt op. Ik kijk weer naar mijn computer. Ik weet het verhaal. Kijkend door het raam. |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Dit is geen verhaal. |
| reactie 2
|
|
|
BeYourself Berichten: 35 |
Wat is het dan wel volgens jouw Roosjee? het is geen gedicht en okee oook geen 'verhaal'(ruim begrip) maar het is helemaal geen gedicht; dus hier maar onder geplaatst. (lekker confusing i know) |
| Naar boven | |