Gedichten check: Wanhopig
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Wanhopig fiets ik door de straat, en denk aan mijn moeder die mij haat. Ik denk aan de tijd waarin het begon, en dat ze dacht dat ik alles verzon. Ik ga weg, weg van mijn ouders, ze behandelen me als oud vuil. Had ik maar andere ouders, zeg ik terwijl ik huil. Had ik maar een ander leven, waar mijn ouders wel om me willen geven. |
| reactie 1
|
|
|
marno Berichten: 1 |
Ontroerend , erg ontroerend maar je mag de moed nooit opgeven . Marno |
| reactie 2
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
lieve marcella ik vind dit een hartstikke goed gedicht ik hoop dat je het bij je tante een eetje naar je zin zult hebben, en de nrigheid van een thuis een beetje kunt vergeten kdenk aan je xx, Joop Ps: als je wat kwijt wilt en ik ben niet online, je weet mn nummer he. gewoon doen hoor |
| reactie 3
|
|
|
Dankje Joop en Marno, ik weet het joop en heb het hartstikke goed bij mijn tante dus dat scheelt |
| reactie 4
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Weer een goed maar treurig gedicht.....:o Ben blij dat je het wel goed hebt bij je tante |
| reactie 5
|
|
|
ja en ik mag trug komen op mijn school dat is ook goed nieuws. |
| reactie 6
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
hye suprgedicht je hebt egt een suprtante ik ken die van mij nie eens dont give up right now ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xx horror duck |
| reactie 7
|
|
|
Dankjewel, ja heb een tante uit 1001dromen, alleen is het nog niet zeker of ik er mag blijven XxX Marcella |
| Naar boven | |