Gedichten check: rode rozen
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
rode rozende rozen zijn rood hun stam is groen ze kunnen heel mooi zijn dit seizoen soms zijn ze nat of droog maar ik vind ze zo glad als een regenboog in het volgend seizoen zijn ze weer weg dus daarom heb ik pech maar ze komen toch altijd weer terug ook al gaan ze weer heel vlug |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Dit is natuurlijk een waardeloze opmaak hé, zo lijkt het wel alsof je de Nederlandse taal beheerst gelijk aan een visstick. Wat dacht je van interpunctie en het plaatsen van hoofdletters? Sowieso is je metrum ook ruk. Binnenrijm werkt niet als je dat niet zorgvuldig doet. Zo is het gewoon lelijk. Ohja, zin 1. Rode ROZENDE rozen? Zal wel bedoeld zijn als een grappige woordspeling maar ik zie de meerwaarde er niet van. R ode rozende rozen zijn rood , hun stam is groen. Ze kunnen heel mooi zijn dit seizoen, soms zijn ze nat of droog,maar ik vind ze zo glad als een regenboog. In het volgend seizoen zijn ze weer weg, dus daarom heb ik pech. Maar ze komen toch altijd weer terug,ook al gaan ze weer heel vlug. Ja, ik ken geen genade. |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Hahahaha, Roos je bent echt te droog voor woorden xD. Sorry maar ik vind jouw reactie leuker dan het gedicht :'). |
| Naar boven | |