Gedichten check: wij vechten samen..in gedachten.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marisje96 Berichten: 32 |
voor mijn gevoel klopt het niet helemaal. maar ik kom er niet uit. hij is niet compleet en hij loopt niet helemaal lekker. weet iemand wat er veranderd zou kunnen worden. doeixx. laten we gaan zweven in de lucht, samen maar zonder elkaar hebben wij onze gedachten die ons heen leiden naar een bestaan hier ver vandaan. een droom oord voor jou en mij. waar wij gelukkig kunnen zijn. liefde willen we geven, maar wij zijn niet voorbestemd in dit leven tegenslagen kleineren onze moed want ja, vader weet het zo goed. wij lieten ons sturen maar zijn ontwaakt, in een wereld die ons ontvreemd is geraakt. mensen zijn er niet voor elkaar, en dan ben je al gauw klaar. maar wij zullen overwinnen en op het einde samen zijn. en wij zullen delen in onze pijn. en ons verdriet, maar zonder dat de rest het ziet. want wij houden verborgen wat zo duidelijk kan zijn en laten zien wat verborgen had moeten blijven. zoals het samen smelten van onze lijven. |
| reactie 1
|
|
|
sayaxx Berichten: 5 |
de eerste en tweede zin : laten we gaan zweven in de lucht. samen maar zonder elkaar. samen maar zonder elkaar kan niet en elkaar en lucht rijmt niet. sorry ik zou doen: laten we samen gaan zweven door de lucht. op stappen op de aller eerste zucht. of zo iets want samen maar zonder elkaar vindt ik niet echt klikken de rest van het gedicht is super mooi xx |
| reactie 2
|
|
|
BeYourself Berichten: 35 |
@sayaxx: Samen maar zonder elkaar klopt wel! Het is maar net hoe je het leest Heel mooi |
| Naar boven | |