Ideeën en suggesties: Waar gaan jullie gedichten over?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shriz Berichten: 2 |
Waar gaan jullie gedichten meestal over? Ben er benieuwd. Ik zal er zelf ook een paar bijzetten 1. Gedachten 2.Liefde 3.Belangrijke personen in m'n leven |
| reactie 1
|
|
|
thomasbatenburg Berichten: 1 |
mijne vooral wat sombere dingen haha xD verdriet alleen etc xD |
| reactie 2
|
|
|
Carmen-love Berichten: 1 |
Over hoe ik me op dat moment voel ! De ene keer heel vrolijk en blij. De andere keer verdrietig en boos ! Licht eraan ! x |
| reactie 3
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
De laatste dagen over mijn overleden ouders, schoonmoeder en vriendin. Nu weet ik nog niet waarom, er zal wel een reden voor zijn. Verwerken misschien? Maar ik heb ook nog veel "gevoels"gedichten in mijn eigen gedichten boekjes staan. |
| reactie 4
|
|
|
mimi-rotuka Berichten: 21 |
Water en Gedachten En mezelf vooral. mijne gaan ook vaak over dieren en andere mensen die ik niet ken |
| reactie 5
|
|
|
Vogatoro Berichten: 1 |
Nou, ik zit hier nog maar net, maar ik schrijf al zo'n 5 jaar (zo lang al) af en toe bij de gedichten-freaks. Waarover ik vooral schrijf? Oorlog, mededogen, liefde en verlangen. |
| reactie 6
|
|
|
noita Berichten: 10 |
MIJN GEDICHTEN KUNNEN OVER VAN ALLES GAAN. OVER HET LEVEN. OVER GELUK OVER VERDRIET OVER DE MAARSCHAPPIJ OVER DE DOOD OVER HET HIER EN NU OVER HET BEWUST ZIJN OVER LIEFDE OVER DIEREN OVER DE NATUUR OVER HET BESTAAN, EN ZO KAN IK NOG WEL EVEN DOOR GAAN!!!! |
| reactie 7
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 3 |
Mijn gedichten gaan over mijn, Gevoel op dat moment met af en toe een beetje aangedikt omdat het dan net mooier klinkt. |
| reactie 8
|
|
|
jessicaa-silvija7 Berichten: 2 |
Liefde. En gevoel.. Kijk maar even.... |
| reactie 9
|
|
|
linnyyyy Berichten: 142 |
vaak over dingen die ik niet zelf heb mee gemaakt. over liefde en verdriet... of hoe ik me voel op een bepaald moment.. kijk maar als je wilts!! |
| reactie 10
|
|
|
MissMy Berichten: 4 |
over wat ik voel XD en dat is meestal verdriet want als ik verdrietig ben dan maak ik gedichtenXD |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
Heel verschillend. ik heb nu alleen nog maar gedichten geschreven van dingen die ik moeilijk vind. Maar ik ben een vrolijk persoon dus die vrolijke gedichten komen nog wel Succes allemaal met schrijven!! |
| Naar boven | |
Reageren op: Waar gaan jullie gedichten over?
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...