Gedichten check: wie helpt me?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
iLUF Berichten: 7 |
Doe wat je niet laten kunt Want je blik zegt al genoeg Sla me maar weer in elkaar Ik sta al weer klaar Wat kan mij de pijn nou schelen Ik voel het elke dag maar wat je mij aan doet voel je zelf 100 keer harder Je bent gewoon kapot van binnen Ergens in jou schuilt een huilend hart Maar met wat jij allemaal hebt meegemaakt, is dat ook niet apart Je mag bij me huilen Als je maar niet weer achter je verdriet gaat verschuilen Want waarom moet ik de klappen krijgen, ik heb toch niks gedaan Ik heb je niet vernederd, laat met alsjeblieft gaan. oke. ik heb jullie hulp nodig. ik wil weten wat jullie er van vinden EN ik weet geen titel?:S plies wie verzint er een. iLUF |
| reactie 1
|
|
|
marisje96 Berichten: 32 |
ver(ge)slagen. ik vind het een heel mooi gedicht, heel gevoelig. ik kan mijzelf er ook heel goed in vinden. je moet hier echt mee door gaan iLUF. doeixx |
| reactie 2
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Heb je dit al eerder of het forum gezet? Want het komt me ergens bekend van voor.. Sommige zinnen dan. Maar tis in iig mooi! |
| reactie 3
|
|
|
Ellisjuhh Berichten: 32 |
Heel mooi gedicht, vol emotie. Misschien als titel Mishandeling ofso? Xxx |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 99 |
het is mooi maar ik snap het niet goed;achter je verdriet gaat verschuilen waarom verschuilen en niet gewoon schuilen ? voor de rest vind ik het goed ps:de titel ''ik heb niks misdaan'' zou mooi zijn niet?? |
| Naar boven | |