Gedichten check: Soms heel even.
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Anselma Berichten: 4 |
Soms heel evenSoms heel even Bekruipt mij het gevoel Dat mensen niet snappen Hoe ik me voel Voor de buitenwereld iemand Die altijd loopt te stralen Maar niemand ziet Dat ik blijk te verdwalen Verdwalen is emoties Gevoelens van vreugde en verdriet Die vreugde laat ik zien Maar het verdriet niet Dus oordeel niet te snel Over iemands vreugde of verdriet Soms is de waarheid anders Dan je aan de buitenkant ziet door anselma |
| reactie 1
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Wauw heel mooi! Als het over jezelf is, bedenk dan dat je niet de enige bent, en ik kan het weten... Groetjes |
| reactie 2
|
|
|
orion Berichten: 1 |
heel mooi ........................................................... |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
zie mijn reactie op http://www.1001gedichten.nl/forum/onderwerp/2388/ Ik vind het best wel triest dat je het dan zelfs nóg een keer op stuurt. |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
hmm ja idd best wel triest :S maar ik vind het sowieso triest als je een gedicht 2x opstuurt.. haha wel een mooi gedichtje.. heb je het nouw el of niet zelf geschreven eigenlijk? EERLIJK :S xx |
| reactie 5
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Wat beldoelen jullie met 2x opstuurt??? |
| reactie 6
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
@Shannen; ze heeft dit gedicht al eens opgestuurd onder de link die ik hierboven had gezet. En ik denk sowieso niet dat ze dit zelf heeft geschreven. Liefs. |
| reactie 7
|
|
|
Anselma Berichten: 4 |
dankje wel dat jullie zo denken ik ga kijken of ik hem er wel van af kan halen |
| reactie 8
|
|
|
Femke94 Berichten: 62 |
Ik vind hem heel mooi! Ook al heb je hem misschien niet zelf geschreven.. Zou het er dan alleen wel even bij zetten. Maar hij is wel mooi! |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Dit gedicht heb jij niet geschreven, en voor zover ik weet is het verboden gedichten van anderen te plaatsen. Eerst even wat research doen als je wilt frauderen, hé! |
| Naar boven | |