Gedichten check: Mijn droom? (is deze titel goed??)
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Mijn droom? Ik zou de donkere wolk zijn, in de prachtige blauwe lucht In een stille kamer, ben ik de enige die zucht Als ik omringd zou zijn door felle kleuren, ben ik altijd zwart In het donkerste stukje zal ik zijn, van jouw hart Het lelijkste blaadje zou ik zijn, in de mooiste rode roos In een kamer vol met mensen, ben ik vast als enige boos Ik zal het kaalste takje zijn, aan de allermooiste boom Waarom wordt iedereen behalve ik, wel altijd wakker uit de naarste droom? einde En wat vinden jullie? ben benieuwd.. xx |
| reactie 1
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Het klinkt luchtig dit gedicht, maar toch voel ik een diepere emotie.. Hmm, de titel.. Het gedicht geeft me het gevoel van er wel bij zijn, maar niet helemaal bijhoren. Vergeef me als ik het fout opneem! Zonderling misschien? |
| reactie 2
|
|
|
allereerst bedankt voor je reactie! het is inderdaad zo bedoeld, zoals ik het nu weer terug lees kan je dat er heel goed in zien! ik bedoelde meer dat ik mezelf niets waard voel, en dat ik me vergelijk met andere mensen (dingen in dit geval). xx |
| reactie 3
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Dan is zonderling toch misschien niet zo'n verkeerde titel.. Ik hoop dat je het zo niet voelt meidje!! Iedereen is mooi en ieder heeft zijn eigen speciale kenmerken. En de mooie mensen weten die ook te vinden in jou en te waarderen Liefs! |
| reactie 4
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Ik vind je gedicht mooi en verdrietig tegelijk! Bedenk goed dat achter de wolken schijnt de zon! Ik zelf vind jouw titel niet helemaal geschikt.. -Altijd donker.. -Mijn donkere ik misschien een optie? Groetjes |
| reactie 5
|
|
|
Fromtheheart: dit is idd wel een gedichtje dat over mezelf gaat.. niet altijd natuurlijk.. maar soms voel ik me wel ff zo.. ik weet ook dat ik 't niet moet doen Masjeroen: dank je wel.. dat was ook de bedoeling.. en dank je wel voor de suggesties voor titels! ik zal er nog is goed over nadenken.. xx |
| Naar boven | |