Gedichten check: Werkelijk
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 10 |
De lege bladzijdes van een boek, vertellen mij een verhaal Over mensen arm en alleen Rijk en verloren, met dezelfde of een vreemde taal. Maken de werkelijkheid maar saai En fantasie wordt geniaal Maar als we denken aan de wereld Waar blijft dan een mooi en zorgeloos verhaal? Niet alles is eenvoudig, Zo eenvoudig als op papier Er leven arme kinderen Kilometer van hier Die ken je uit verhalen en het einde is een happy end zijn die er in het echt ook genoeg Zijn daar ook miljoenen van die je kent? Het lijkt gemakkelijk, zo simpel Zo eenvoudig als op papier Maar in de wereld gaat het anders Ook al merk je dat niet hier Vergeet toch nooit Dat er altijd zijn Waar het echt zo gaat Bedenk altijd dat er kinderen zijn, die echt leven op straat |
| reactie 1
|
|
|
mavare Berichten: 27 |
Ik ben zeker en vast fan van je gedichten! Ze weten me altijd te raken en je blijft trouw aan een vaste vorm per gedicht, wat je niet van iedereen kan zeggen. Doe zo voort |
| reactie 2
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 10 |
Dank je wel voor je leuke reacties! Ik vind het altijd fijn om te horen dat mensen mijn gedichten mooi vinden! groetjes boterbloem! |
| Naar boven | |