Gedichten check: Onslijtbaar
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Zomer 2005 Wacht! Niet doen, nee! Niet doen, auw! Stop, luister nou eventjes, toe! Néé, alsjeblieft! Alsjeblieft, stop! Alsjebliéft. Juf leerde mij vandaag de duim-doos-dief en nu weet ik het zeker, hij vindt mij niet lief want buik-boom-beer ruimt op 'heel vaak zeer.' Zomer 2010 Paulusma vertelt dat het vandaag miezert op de plek waar mijn hart lag smelt de zon en ik weet het zeker; het regent wéér blauwe plekken. Mama speelt verstoppertje met haar kussen als de geur van je-NÉÉ-ver mijn slokdarm afsluit(en) is zo moeilijk met een schoen tegen je hoofd maar morgen wordt het anders, dat heeft mama mij beloofd toen ze de pijn een kusje gaf. Zomer 2015 Vecht papa, ik kan je nog verlaten. Slechts mijn jeugd heb ik te verliezen. |
| reactie 1
|
|
|
mavare Berichten: 27 |
Dit lijkt enorm levensecht. De eerste twee delen zijn het sterkste, van het laatste ben ik echter minder onder de indruk. Misschien zou een rijm hier wel op zijn plaats zijn? groetjes |
| reactie 2
|
|
|
iLUF Berichten: 7 |
ik vind het nou niet echt een super gedicht en het einde daar mist nog wat, er hoort nog wat tussen. |
| reactie 3
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Hai Roos, Ik vind het een goed gedicht, maar, in tegenstelling tot mavare, vind ik juist het middelste stuk wat minder.. En dan daar weer het tweede stuk van :p Misschien zijn het te lange zinnen in combinatie met de rest? Ik hoop dat je mijn kritiek waardeert xx Katinka |
| reactie 4
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Roosjee ik vind jouw gedichten altijd heel bijzonder. Je hebt een aparte manier van schrijven en er zit altijd een verhaal in. Ga zo door! |
| Naar boven | |