1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Gedichten check: I love him?

1
datum 07-06-10 23:09
startpost
Verwijderde gebruiker
I love him,
but I hate the things he did to me..
I love it, when he talks to me..
I love it, when he touches my hand.
But I hate the things,
The things that he did to me..
The things that hurt me..

---------------------------------------------------
Dit is een gedichtje over mijn ex.. Hij heeft me 2 weken (eigenlijk nog wat langer) in spanning gelaten of hij me wel leuk genoeg vond om een relatie met me aan te gaan (erste tijd van me leven :$). Daarna besloot hij dat het tijd was, hij hield van me.. hij zei t ook in het echt tegen mij, hij vond me leuk! ik was degene die hij leuk vond. toch na 3weken.. dumpte hij mij (via msn!) hij zei dat het toch leeftijd was (hij is 20, ik16) maar dat geloof ik niet, dat wist ie van tevoren toch ?? en nu negeert HIJ mij.. :S

maargoed wat vinden jullie van t gedichtje?? :$

xx
datum 07-06-10 23:45
reactie 1
mavare
Hey,

Dit is duidelijk heel persoonlijk, en het is goed dat je je verdriet op deze manier van je afschrijft. Voor mij werkt het beter dan de beste therapie.
Waarom gebruik je eigenlijk soms twee punten op het eind van een zin?
Zorg misschien ook meer voor een regelmatige opbouw. Vermeld 'love' en dan 'hate', maar ga dan niet ineens over op twee keer 'love'.
Het zou misschien ook mooier klinken als je andere rijmwoorden zocht op 'me'. Dat zorgt voor wat afwisseling.
Je zei denk ik eens, dat je dat moeilijk vond rijmen.
Maak desnoods een lijstje met van die typische rijmwoorden.

bv: Me - free - be - flee - friendly - lovely - (alle bijwoorden eigenlijk) ...

Dit alleen maar om je opbouw te helpen hoor, blijf gewoon doen wat je doet, om je verdriet te verwerken.

groetjes
datum 09-06-10 13:49
reactie 2
Verwijderde gebruiker
hoihoi,
Dank je wel voor je reeactie!! ik schrijf überhaupt bijna geen engelse gedichten.. maar het is wel weer is wat anders.. en inderdaad ik hou niet zo van rijmen, ik vind dat gewoon moeilijk.. ik zal hem nog wel proberen te verbeteren.. dank je wel voor de tips!!
xx Linda
Naar boven

1

Reageren op: I love him?

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.