Gedichten check: gedichtover de dood,hulp gezocht!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Heehee, Ik weet geen titel voor dit gedichtje, kan iemand me helpen?? :$:$ --------------------------------------------------- Je wilt weg zeg je nu nou verdrek dan, kom maar weer terug Je kon het niet, wilde het niet zomaar even weg, een half jaar Je wilt dood roep je nu voor eens en voor altijd Je kon het niet, je kan het niet je wilt het niet, niet echt Je problemen moet je oplossen er sterker uitkomen laat me hier neit achter Ik kan dit niet alleen --------------------------------------------------- wat vinden jullie? :$ xxLinda |
| reactie 1
|
|
|
mavare Berichten: 27 |
De reis (in alle drie betekenissen eerste alinea: zo maar even eropuit trekken tweede alinea: sterven derde alinea: een reis maken in je groeiproces) groetjes |
| reactie 2
|
|
|
Iloveyoux Berichten: 16 |
Goed geschreven, erg realistisch. Jammer dat 't niet rijmt maar als nog heel goed kus |
| reactie 3
|
|
|
heehee Iloveyoux, dank je wel mavare, dat is echt een hele goede titel voor 'dit gedichtje, heel erg bedankt! zelf had ik het zo nog niet eens bekeken :$ xxLinda |
| reactie 4
|
|
|
mavare Berichten: 27 |
Beste Linda, graag gedaan |
| reactie 5
|
|
|
haha ja dat snap ik x ik vind het ook moeilijk hoor kus |
| reactie 6
|
|
|
haha okee, nja ik probeer het wel vaak maar heb dan gewoon geen inspiratie echt vervelend xx Linda |
| reactie 7
|
|
|
Ja dat ken ik , dan ben je inspiratieloos en dan op een moment waarop het niet uit komt ofzo heb je juist inspiratie kusx |
| reactie 8
|
|
|
307166 Berichten: 3 |
Wauw! Echt heel mooi! Ik vind het helemaal niet storend dat dit gedicht niet rijmt. Het is heel mooi zo.. En de titel 'de reis' past er inderdaad heel goed bij! xxx |
| reactie 9
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Of jouw reis? Groetjes |
| Naar boven | |