1001 Gedichten

1001 gedichten

Zet ook uw gedichten op 1001Gedichten.nl

Heeft u nog geen account? Meld u gratis aan!

Korte verhalen check: the past,

1
datum 02-06-10 19:12
startpost
ResRich
Het is niet altijd makkelijk, om het verleden te vergeten. ik kan het niet achter me laten, maar ik ga er geen wrok voor koesteren. Ik kan er niks aan veranderen. Je krijgt wat je hebben kan. Ik ben vast niet de enige, maar nee. Ik zou niet willen ruilen. Ik heb dan wel niet alles. Maar wie heeft dat wel. Er zijn zo tijden, je kan nachten lang niet slapen. Alles lijkt fout te gaan. Duizend vragen, die ik nog zou willen stellen. Het is niet altijd makkelijk. Maar kijk naar de tijden, die je hebt. Dat je bent. Die zijn er ook, om nooit te vergeten. Doe vaker iets, waar je een kick van krijgt. Dat is leven. Alles bewaar je in je hart, vergeet het voor een tijdje, maar dat betekent niet dat het weg is. Bang om de dingen te vergeten. Schrijf ze op, plak ze op. Maar klamp je er niet aan vast. Het is er. Ik ga gewoon verder, bouw mijn leven op. Ik denk aan de dingen die ik heb, niet aan wat ik zou kunnen hebben. Ik doe wat ik wil, en ik laat me niet tegen houden. Ik wil groeien, en wil daar niemand voor nodig hebben. Je verliest het toch, dus bind je er niet aan vast. Leef bij de dag, maak er een feest van. Maar vergeet nooit waarvoor je het doet. Volg je droom, en maak er wat van.
Naar boven

1

Reageren op: the past,

Reageren is alleen mogelijk als u ingelogd bent, klik hier om in te loggen. Heeft u nog geen account? Klik dan hier om u te registreren.