Stel je voor: Hallo allemaal...
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Silly-8 Berichten: 2 |
...Ik ben al een tijdje ''actief''' en ik dacht dat het wel tijd werd dat ik me eens fatsoenlijk zou moeten voorstellen. Naja, ik ben dus Seda en ik ben 13 jaar oud. Ik zit in de brugklas op havo/vwo & zoals veel mensen hier ben ik dol op dichten. Mijn hobby's zijn o.a. lezen, voetballen, muziek luisteren en een beetje zitten kletsen met mijn vrienden. Doodnormale tienerhobby's dus. Dit was het wel zo'n beetje. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust. (Binnenkort plaats ik hier ook even een gedicht zodat jullie een beetje mijn dichtstijl kunnen ontdekken.) Groetjes, Seda |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
welkom op de site. En dus ook welkom op het forum ik hoop dat je het naar je zin gaat krijgen. Ik wacht af op je gedicht Liefz Shannen |
| reactie 2
|
|
|
Silly-8 Berichten: 2 |
Verloren vriendschap Ze zeggen dat vriendschap voor altijd voortduurt Daar is niks van waar Ik heb gezien hoe de scheur tussen mijn vrienden en mij steeds groter werd Ik heb er alles aan proberen te doen Ik schreeuwde Ik huilde Maar niks hielp Ik zag hoe de scheur een kloof werd Ik zag mijn vrienden Ik praatte tegen ze Ze hoorden me niet Ze zagen me niet Hoe meer ik bij ze probeerde te komen Hoe groter de kloof werd Ik heb het nu geaccepteerd Dat wil niet zeggen dat ik nog steeds geen pijn voel Die voel ik degelijk wel Want het brandt verschrikkelijk in mijn hart & Een gesloten boek ik dacht even aan het verleden meteen schoot de pijn door mij heen tranen die ik met moeite probeerde in te houden de dingen die ik hem meegemaakt betekenen zoveel voor me nu ik kan ze niet meer terughalen opnieuw beleven ik zou willen dat ik meer had genoten van mijn vrienden, dingen om me heen, gewoon van alles misschien had ik alles anders laten lopen misschien zou ik niet zijn zoals ik nu ben maar dat is afgelopen ik ben opnieuw begonnen met andere vrienden met andere mensen een heel ander leven hoe graag ik ook zou willen die dingen kan ik niet meer beleven het is een gesloten boek iets waar ik maar af en toe in kan kijken maar niet opnieuw kan beleven dingen moet ik achterlaten maar dat doet nu eenmaal pijn het leven is een boek het lezen, en daarna sluiten... Dit is niet één van de beste gedichten van mij maar het past nu wel bij de gevoelens die ik nu voel. Gr, Seda |
| reactie 3
|
|
|
Nienke333 Berichten: 1 |
wauw dat is echt mooi |
| Naar boven | |