Gedichten check: Players .
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Iloveyoux Berichten: 16 |
Jij staat daar met je maten, Sigaret in je mond ; stoer te praten. Jullie zijn "the gang" Toch jammer dat ik niet bang voor je ben Ik en mijn chicks lopen jullie groep voorbij Even, wordt er omgekeken naar mij Een verwaande blik, die je kunt krijgen Nu kun je beter zwijgen Maar nee hoor, fluiten en roepen doe jij 'Je bent niet stoer', is wat ik toen zei. Je voelde je vernederd en werd kwaad, Je vrienden vonden het tijd om te gaan, het was al laat. Het is nooit relaxt om tegen je ex in te gaan. Laat staan om een meid te slaan. Je kwam dreigend op me af.. M'n vriendinnen vonden je maar laf. Je gezicht vlak voor die van mij, je adem in m'n gezicht! 'Had je nog wat, vuile wicht?' God wat ben jij een eikel, stoer hoor. Nog steeds sta je daar, buigt een beetje naar voor Je begint me te zoenen, ik duw je weg Weer afgekeurd tegenover je maten, heb jij pech! Je homeys lachen je uit, jezelf voor schut gezet En ik roep ter extra vernedering; 'hij is niet eens goed in bed' Mijn chicks lachen, en zijn maten doen dat ook Je eigen schuld, omdat je steeds met een ander in bed dook Heh, players. Kan het niet uitstaan Kerels die niet bij sletjes zijn weg te slaan. Om iemand te pakken en te gebruiken Dan uitmaken, volledig misbruiken Want onthoud goed, playen is niet stoer. het enige wat je bent: Is een mannelijke hoer. |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Deze vind ik echt richtig! Knap hoe je zo kunt blijven rijmen! Hopelijk gaat het niet over jezelf! liefs. |
| reactie 2
|
|
|
Dankje x het gaat wel over mezelf maar dan in overdreven versie kusjex |
| reactie 3
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Wat is de juiste versie dan.... |
| reactie 4
|
|
|
dit is juiste versie, maar wat over mij gaat is niet zo overdreven .. x |
| reactie 5
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Durf je, je nog wel open te stellen voor een man te vertrouwen? |
| reactie 6
|
|
|
Ik weet dat niet alle mannen zo zijn. Dus ja ik durf me nog open te stellen voor een man te vertrouwen. |
| reactie 7
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Deze gedicht vond ik heel mooi en dat heb ik ok naar je gemaild maar wat dan wel jammer is, Is dat ik hem bij meerdere zie staan dan klik ik op players en dan krijg je deze gedicht ook maar dan heeft iemand anders hem op zijn naam??? Weet jij hoe dat zit??? Liefz |
| reactie 8
|
|
|
Nee dat weet ik niet, maar mensen nakken als je weet wat ik bedoel ik heb 'm zelf geschreven. kusx |
| reactie 9
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Ja dat zeggen ze allemaal dat ze die zelf hebben geschreven dus ik weet het ook niet meer Maar ik vind hem wel erg mooi |
| reactie 10
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Hey Shannen, ik heb eens gekeken op de site, maar waar zie jij dit gedicht dan nog meer staan? Volgens mij staat dit gedicht er namelijk maar 1x erop.. Ik zie wel andere gedichten die 'Players' heten. Maar ik kan het natuurlijk ook gewoon over het hoofd hebben gezien. Zo'n gedicht moet je melden! Liefs. |
| reactie 11
|
|
|
haha zeikers hier zo ofzo xd ik heb zelf gescheven dus jaa, als je niet wil geloven is dat je eigen keus kus |
| reactie 12
|
|
|
marisje96 Berichten: 32 |
whahaha, geniaal gewoon. hoe kom je er op?? |
| reactie 13
|
|
|
ehm, inspiratie i think? |