Gedichten check: welke vrouw wil mij nou
|
startpost
|
|
|---|---|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
vrouwen zien me niet staan voor hun ben ik er niet ik ben niks bijzonders een halfgebroken spriet ze helpen me alleen als het echt moet het smaakt bitter in mijn mond geen zoet geen vrouw die van me houdt die echt om me geeft nooit een kus gehad die me overtuigd heeft (nog nooit heeft een vrouw gezegd ik hou van jou, nog nooit een kus gehad, nooit het idee gehad dat er een vrouw verliefd op me was, ben ik dan zo onaantrekkelijk ik weet het niet) |
| reactie 1
|
|
|
marisje96 Berichten: 32 |
ik weet het ook niet, maar wat ik wel weet is dat je heel goed kan dichten |
| reactie 2
|
|
|
Bedankt voor de reactie Marisje96, wie kan me overtuigen dat het anders is?? |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 13 |
Wat ik bedoelde met dat ze alleen helpen als het echt moet is, bv omdat het hun werk is. Maar buiten hun werk om is het meteen van prive en werk gescheiden. |
| reactie 4
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Er zal vast wel iemand zijn die jou leuk vindt Mooi gedicht! |
| reactie 5
|
|
|
Bedankt Reneeetje dat je mijn gedicht mooi vind, hoe weet je dat zo zeker, dat er iemand is? |
| reactie 6
|
|
|
Graag gedaan. Omdat ik me niet kan voorstellen dat er iemand voor altijd alleen zal blijven. Ik geloof wel in zoiets als 'de ware' denk ik |
| reactie 7
|
|
|
In china heb je dacht ik veel meer mannen dan vrouwen, miljoenen mannen meer. |
| reactie 8
|
|
|
Hahaha, wat wil je daarmee zeggen? Dat niet alle mannen in China 'de ware' dan kunnen vinden? Er is nog een hele wereld over met vrouwen |
| reactie 9
|
|
|
Ik geloof ook wel in de ware, maar meer op de manier naar Gods wil zoals in genesis24. Maar dat hoeft niet te beteken dat het zo in mijn leven gaat. |
| reactie 10
|
|
|
Sorry maar ik weet niet wat je bedoelt met genesis 24 Waarom denk je dat het in jouw leven niet zo zou gaan? Mag ik vragen hoe oud je nu bent? |
| reactie 11
|
|
|
genesis24 is een hoofdstuk uit de bijbel, www.biblija.net/biblija.cgi?m=Gen+24&id42=0&id18=1&pos=0&l=nl&set=10 Prachtig wat er met Rebekka en Isaac gebeurd en hoe God zorgt dat ze op elkaars pad worden gebracht, er valt heel veel over te vertellen daarover. Ik ben zelf 27 jaar jong en dan vind ik dat ik wel reden heb, als een vrouw nog nooit gezegd heeft dat ze van me houdt. |
| reactie 12
|
|
|
Ik heb het gelezen, maar ik denk niet dat je zo letterlijk op de ware moet wachten haha. Dat is inderdaad wel vreemd, maargoed je hebt (als het goed is) nog zeker 50 jaar om een leuke vriendin te krijgen |
| reactie 13
|
|
|
Had je ook het gedicht gelezen, ik hou van jou. Wat vind je daarvan? |
| Naar boven | |