Gedichten check: even wat anders..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
2 hele verschillende gedichten!! Door denken te doen In de waan van jouw emotie, is niets wat het lijkt Lucht verplaatst zich, door de geleider van woorden Hemelsbreed, schaduwen ongecontroleerde gedachten Een golf van warme herinneringen, dwalen door mijn hoofd Ik denk aan jou… Schaduw, geeft mijn silhouet weer kleur Jouw verbeeldingskracht tekent mijn leven.. ............................................ In de knoop.. wat nu? Ik kan het niet! Veters door je hoofd, die vechten voor de waarheid Enkel,.. ik zie alleen verdriet Je maakt jezelf letterlijk ziek, door het figuurlijk te denken Hulp, sta jij niet voor open Wat ik ook doe of zeg, jij geeft alleen kritiek Diep gezonken is nog niet verloren! Denk en doe goed Sla je vleugels uit maar vlucht niet.. |
| reactie 1
|
|
|
lisaaa Berichten: 11 |
2 mega mooie gedichtjes!!! |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Moooi! Vooral de eerste vind ik heel mooi! Super! Hoe gaat het trouwens met je? Weer een tijdje geleden... xx Katinka |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
** Lisaa, bedankt voor het compliment! ** Katinka: Dank je Is lang geleden ja, het gaat prima met mij alleen.. ( heb ik elders al op het forum geschreven) Ik heb in december een voorste kruisband reconstructie gehad Revalidatie duurt 9maanden = zwaar maar zit al bijna 0p 6 maanden. Ik kijk naar de activiteiten die ik nu wel kan de rest komt later.. Hoe is het met jou, al een beetje progressie geboekt met 'anna' verdrijven? Groetjes, Wendy |
| Naar boven | |