Gedichten check: Anorexxia wil ik niet
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Steeds steek ik me vinger in me keel, Niet dat ik dat wil, Ik voel me gedwongen. Ik raak er aan gewend, Ik denk dat meerdere mensen dit herkent, Steeds steek ik me vinger in me keel, Niet dat ik anorexxia wil, Ik wil een normaal lijf, Dat iedereen accepteert, Nu voel ik me wat dikker dan de rest, Daar heb ik de pest in, Ik weet het is niet slim, het is niet goed, Het is niet gezond, Maar ik hoopt dat alles beter word. Ik hoop dat die tijd snel komt. Groeten Shannen |
| reactie 1
|
|
|
dickran Berichten: 2 |
Zeer mooi. Het gaat tot in de geest en het is zeer realistisch. Stuur nog meer gedichten zoals deze a.u.b. ze zijn heel leerrlijk |
| reactie 2
|
|
|
Heay Dickran, Bedankt voor je reactie op mijn gedicht. Ik zal kijken of ik er nog van zulke maak, Want ik maak meestal een gedicht wat ik meemaak en evaar snap je? maar ik er over nadenken oke? Liefz Shannen |
| reactie 3
|
|
|
snoepjie Berichten: 37 |
Ej meid, Weer een mooi gedicht neer geplaatst. Gaat het over jezelf trouwens???? Ik zie weer uit na je volgende gedicht |
| reactie 4
|
|
|
shawny-bootje Berichten: 1 |
Wauw wat mooi zeg echt respecht voor jou!! |
| reactie 5
|
|
|
Heay, @Snoepjie ja het gaat over mezelf. Ik weet nog niet wanneer me volgende geciht zal komen hoor. Shawny-bootje, Bedankt voor je leuke reactie en ook bedankt voor de reactie op me gedicht van ik kan mezelf niet beheersen Liefz |
| reactie 6
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Shannen, als je anorexia hebt, moet je hulp zoeken. (hoewel dit gedicht meer als boulimia klinkt), maar dat maakt ook niet uit. Laat het iig NIET te ver komen. |
| reactie 7
|
|
|
Heay Meid, Bedankt voor je reactie zoals het gedicht al heet anorexxia wil ik niet dus moet je er wel alles aan doen om het niet te krijgen |
| reactie 8
|
|
|
Essiej88 Berichten: 6 |
Nicé gedicht ik vind hem erg mooi |
| reactie 9
|
|
|
ja maar het slaat makkelijk door, geloof mij maar. Zoek hulp, zo simpel is het. Voorkomen is beter dan oplossen... |
| reactie 10
|
|
|
Heay Essiej88 bedankt voor je leuke reacitie Katinka ik zie nu pas wat ik gisteren weer getypt heb sorrry maar dat gedicht gaat niet over mezelf het is voor me vriendin Liefz |
| reactie 11
|
|
|
Essiej88 Berichten: 6 |
maar uhm ik wil niet lullig doen ofzo maar anorexia is met 1 x |
| reactie 12
|
|
|
Oke dat is mooi voor jou xxx |
| reactie 13
|
|
|
Heay, Ja idd gelukkig ja hahahah. Oh ik deed op word anorexxia die kreeg ik met twee xx dus weet ook niet Liefz |
| reactie 14
|
|
|
snoepjie Berichten: 37 |
Ej, gelukkig gaat het niet over jou ben ik blij mee, Ik hoop ook nooit dat je dat zal krijgen Liefs |
| reactie 15
|
|
|
Heay, Ja gelukkig gaat het niet over mij nee Ik hoop het ook niet en als ik het zou krijgen dan moet ik hulp zoeken. Liefz Shannen |
| Naar boven | |