Gedichten check: Ik heb je lief
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Ik hou van je, en ik heb je lief. Jij bent lief, dus ik hou van je. En omdat ik van je hou, heb ik je lief. Ben óntzettend benieuwd naar jullie mening, het is heel simpel, maar toch...???? |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Sorry, naar mijn mening is het een beetje té simpel. De eerste 2 regels en de laatste 2 zijn eigenlijk precies hetzelfde, dat vind ik een beetje storend, vooral omdat daartussen nog maar 2 andere regels zijn. Ja, sorry, het doet mij niet zo veel. Hoop dat je begrip hebt voor mijn eerlijke reactie. Natuurlijk wel door blijven gaan, je hebt genoeg gedichten die ik wél mooi vind. En dit is sowieso maar één mening. Liefs. |
| reactie 2
|
|
|
Ja ntuurlijk heb ik begrip voor je mening! Het is idd simpel, maar niet elk gedicht hoeft (naar mijn mening) heel diep te gaan. En natuurlijk ga ik door, als ik éen gedicht heb wat wat minder is, stop ik niet meteen hoor! Ik ga namelijk ooit mijn eigen gedichtenbundel schrijven:p Het is eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde, maar dat vond ik opzich ook wel eens grappig. Maar tnx voor je mening! xxxx |
| reactie 3
|
|
|
Femke94 Berichten: 62 |
ook al is tie simpel! Ik vind hem wel mooi! |
| reactie 4
|
|
|
Haha dank je fem Een simpel gedichtje kan ook geen kwaad |
| reactie 5
|
|
|
Iddd! Simpel maar mooi! Tis echt zoon gedichtje wat je naar je vriendje ofzo stuurt hihi xxx |
| reactie 6
|
|
|
Haha ja, alleen jammer dat ik geen vriendje heb:p. xxxx |
| reactie 7
|
|
|
Haha komt vast wel:p xxx |