Gedichten check: Dus ik wachtte
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
de dagen zouden zo lang zijn als mijn slapeloze nachten wanneer de leugenachtige waarheid niet langer verborgen zou blijven in jouw achterlijk mooie hoofd ik zou me afvragen welke idioot de klok uitvond (en me alleen de irritante tiks en taks herinneren) tijd is immers nutteloos wanneer ik de minuten niet met jouw aanwezigheid kan vullen mijn bed zou mijn beste vriend worden -van twaalf tot twaalf in een eindeloze cirkel- zou ik mijn kussen kussen, omarmen en nat huilen omdat ik dat niet langer zou kunnen doen bij jou dus ik wachtte tot je eindelijk zou onthullen dat de waarheid een leugen was, dat liefde een sprookje is, en die alleen bestaan in mijn fantasie - maar je zei het niet, je ging niet, en je zou nooit gaan mij zien wachten op het moment dat nooit zou komen, was immers veel te vermakelijk - --- |
| reactie 1
|
|
|
Thegirlwholovedyouu Berichten: 30 |
mooooii xxx-xxx |
| reactie 2
|
|
|
Hihi thankyouu xx |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hallo Reneé, Ik vind dit meer een verhaaltje. Niet slecht maar ik mis een soort mysterieus eind. De laatste 2 alinea's omwisselen maakt het mysterieus en sluit lekkerder aan VIND IK. Het is mijn mening dus hecht er niet teveel waarde aan Groetjes, Wendy |
| reactie 4
|
|
|
Hoi Wendy, bedankt voor je mening maar ik denk dat ik het toch maar zo laat Liefs. |
| reactie 5
|
|
|
mavare Berichten: 27 |
Wendy heeft wel ergens een punt, Je voorlaatste alinea is de krachtigste van het hele gedicht, maar je moet natuurlijk zelf kiezen wat de volgorde van je verhaallijn is gr. |
| Naar boven | |