Gedichten check: Tijdmachine
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Sofiaax123 Berichten: 1 |
Ik stap in de tijdmachine en ga drie jaartjes terug Daar staan wij, jouw hand in mijn rug we bewegen langzaam, op mooie muziek Ik vind je leuk, jij bent uniek Maar hier komt het moment, dat ik veranderen zal dit keer zorg ik ervoor, dat ik het niet verknal Dit keer word ik niet bang, ik kijk je juist aan Want ik weet dat ik jou nooit meer moet laten gaan Dan ga ik dichter naar jou toe, leg mijn hoofd tegen je schouder En samen worden wij, weer drie jaartjes ouder Daar lopen we, samen, hand in hand We bekijken de zonsondergang op het strand En als we daar zitten, naast elkaar Vraag ik me af wat er zonder tijdmachine gebeurd zou zijn Want jij bent voor mij onvervangbaar Voortaan moet ik 2x nadenken voor ik iemand laat gaan Want nu is het niet 'wij' maar slechts 'jij' en 'ik'' die nog bestaan Ik ben heel benieuwd naar wat jullie ervan vinden! xx Soof |
| reactie 1
|
|
|
vliegendepater Berichten: 1 |
k'vind het echt super! |
| reactie 2
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Mooi gedicht. Maar misschien is het nóg mooier als je in het vervolg op het aantal lettergrepen let, want af en toe stoort dit me een beetje. (maar ja, wie ben ik?) |
| reactie 3
|
|
|
Thegirlwholovedyouu Berichten: 30 |
Deze is heel erg mooiii :O:$ xx |
| reactie 4
|
|
|
Essiej88 Berichten: 6 |
idd heel mooi Ik vind m ook erg creatief verzonnen |