Gedichten check: Hemel en aarde
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Ik dacht het altijd zo goed te weten, ik dacht niet dat het ook anders kon. Het gras is immers groen, de lucht blauw, en de aarde draait altijd om de zon. Hemel en aarde zijn niet meer hetzelfde, het zal nooit meer zijn zoals ik dacht. Want hemel en aarde werden één, toen ik de toekomst in jouw ogen zag. Ik dacht het zo goed te weten, maar blijkbaar had ik het mis. Want ik geloof nu met heel mijn hart, dat er meer tussen hemel en aarde is. Ik ben ontzettend benieuwd naar jullie mening!!! |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Heey Katinka! Wat een mooi gedicht zeg & bedankt voor je reactie op mijn gedicht trouwens, ben blij dat je 'm mooi vond Liefs. |
| reactie 2
|
|
|
anissa3 Berichten: 4 |
het is gewoon mooi |
| reactie 3
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Heee Renee! Super bedankt voor je reactie, heel leuk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook wel tevreden over ben, daarom was ik ook zo benieuwd naar jullie reacties! Echt super leuk! (en we hebben hetzelfde aantal berichten, haha) En Anissa, dank je xxx |
| reactie 4
|
|
|
Femke94 Berichten: 62 |
Wauwieee! Super mooi! |
| reactie 5
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Katinka, Hoe is het eigenlijk met je? Een heel mooi gedicht Vind hem echt super mooi en ook de bedoeling achter het gedicht vind ik zeer mooi Maar dat vind ik van de meeste gedichten wel die jij schrijft Zet hem door meid blijf veel gedichten schrijven je hebt veel talent Liefz Shannen |
| Naar boven | |