Gedichten check: Vriendschap
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Vriendschap, Samen huilen, samen lachen. Vriendschap, Dat is geven, zonder vraag terug. Vriendschap, Er altijd voor elkaar willen zijn. Vriendschap, Soms een duwtje van jou in m’n rug. Vriendschap, Het delen van vreugde en verdriet. Vriendschap, Elkaar helpen als het maar even kan. Vriendschap, Dat is zoveel meer dat wat woorden. Vriendschap, Dat is heel veel houden van! =) Voor mijn lieve vriendinnetje |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Katinka, Mooi gedicht en ook zo waar wat je erin schrijft, Jammer genoeg doen niet alle vrriendinnen die dingen wat erin staan Maar er zijn er zat die er voor mekaar zullen staan Liefz Shannen |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Hee Shannen, Bedankt voor je reactie! Ja jammer genoeg dat niet iedereen dit doet, maar échte vrienden wel. Dit is voor al mijn geweldige vriendinnen, in het speciaal het meisje waarvoor dit gedicht eigenlijk geschreven is<3! xx Katinka |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay meid, Is goed oars, Ja idd ik heb ook wel een paar vriendinnen die zo zijn, Maar ik heb ook veel vreindinnen gehad die zo raar deden. Liefz Shannen |
| reactie 4
|
|
|
snoepjie Berichten: 37 |
Mooi gedicht Katinka, En heel herkenbaar jammer genoeg zijn er mensen die zo zijn Liefs Snoepjie |
| Naar boven | |