Gedichten check: Filosofie onder controle & De w..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hier 2 nieuwe gedichten: 1)Filosofie onder controle Ik weet niet.. Waarom schaduw mij weer vinden zal Ik weet niet.. Of de zon zelf verbranden zal Waarom, fluiten vogels veelal ’s morgens vroeg Waarom, valt regen altijd naar beneden Wolken stapelen zich op, de zon breekt door de horizon, de wind waait de tijd voorbij Mijn secondewijzer trekt een sprint naar de twaalf De wekker gaat… Ik weet.. Een nieuwe dag is geboren --------------------------------------------- 2)De weg naar jou is ingewikkeld De sleutel naar jouw hart is zogezegd fictief Ik ben enigszins verward, want jij bent mijn hartendief Gooi je hart helemaal open, of blijft het stil? Nu kan ik alleen maar hopen op een beetje.. mwah niet veel Durf jij het erop te wagen en je over te geven? Wil je mij niet iets vragen Of.. ben je te verlegen? Geduldig blijf ik wachten… Op een teken van jou! -------------------------------------- Alle kritiek welkom |
| reactie 1
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Wat een simpele, fijnlopende gedichtjes. Het rijmt lekker en niet geforceerd, en ligt ook erg prettig in de mond (ja, ik lees een gedichtje altijd even hardop voor, metrum ed). Liefs, Roos |
| reactie 2
|
|
|
Daar heb ik niet veel op terug te zeggen alleen.. bedankt voor het compliment!! Als je hardop leest dan voel je ook meer de tekst, vind ik. = wel normaal hoor Groetjes, Wendy |
| reactie 3
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
Filosofie onder controle vind ik echt heel mooi! |
| reactie 4
|
|
|
Dank je! ................... |