Gedichten check: 2 gedichten
|
startpost
|
|
|---|---|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Twee gedichten, beide titelloos. Meningen+Titelideetjes? (: -- Zoals de wind onder de vleugels van vrije vogels, zweeft nu ook mijn liefde voor hem mee met de vlinders in mijn buik. Liefde is toch zo'n makkelijk woord met een moeilijk -begin je het ook te voelen? De hartkloppingen in je nek klinken als muziek in mijn lippen. kusje, kusje, kusje. Pesten lijkt opeens een liefdesritueel afgewisseld met kusjes, lachjes, kreuntjes, -sst. Deze stilte is zo mooi. Lieflijk kras ik ieder haartje op je lichaam rechtop, je lippen smaken naar kersen en zijn zo rood als mijn wangen als ik in je ogen kijk. Helemaal alleen wij twee met die duizenden grassprietjes om ons heen. Mijn wereld is zoveel mooier met jou. -- Het prijskaartje aan mijn topje op de grond was de enige getuige van het voorval op mijn slaapkamer. Vingers gleden over huid waar duidelijk een bordje "verboden toegang" op stond en verdwaalden tussen onze lichamen. Rokjes dragen grote geheimen met zich mee. De regendruppels tikten op het raam en schreeuwden voor mij om hulp, zijn lippen om de mijne geklemd, zijn vingers op zoek naar zuurstof. Of iets anders. Enkel tranen die gilden "NEE!", maar hij hoorde slechts hoe mijn adem stokte. Want ik was helemaal alleen met hem. -Hij zei dat het liefde was. Dom meisje. -- |
| Naar boven | |