Gedichten check: In het licht van de maan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Heeejj allemaal!! Hoe is het met iedereen? Ik weet dat ik een lange tijd weg ben geweest, maar zo ben ik wel een beetje.. Ineens ben ik er weer Maar ik heb dus laatst weer een gedichtje geschreven, dus ik dacht laat ik hem plaatsen. Het is niet een van m'n beste, ik merk dat ze de laatste tijd steeds minder goed worden.. maar goed, hier is dan het gedichtjee Liefs. -------------------------------------- vroeger als klein meisje lachte ze nog blij als meisje zonder zorgen nog heel vrolijk en heel vrij maar het meisje groeide op in haar hart kwam een groot gat toch bleef ze altijd lachen met de kracht die ze nog had maar sinds een korte tijd is zelfs die lach van haar gezicht alle kracht is nu verdwenen ze houdt haar ogen dicht en elke nacht hoopt ze opnieuw dat ze nooit meer open gaan misschien komt dan haar lach weer terug in het licht van de maan |
| reactie 1
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey meis! je bent er idd een tijd niet geweest! Ik vind hem echt heel mooi en herkenbaar... maa rmijn lach is weer terug xxx BEAVJ |
| reactie 2
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Wauw meissie! Echt super! En super dat je weer terug bent!! Hoe gaat het met je? xxxxxxx |
| reactie 3
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Dankje Met mij gaat het wel aardig. Al veel beter dan een maand geleden! Maar hoe gaat het met jullie!!? Ik ben reuzebenieuwd! Spreek jullie snel! xx |
| Naar boven | |