Gedichten check: Zonder masker
|
startpost
|
|
|---|---|
|
katink Berichten: 923 |
Ik leefde met een masker, Ik leek vrolijk, ik leek blij. Maar dat masker liet niet zien, Wat er echt speelde in mij. Maar nu ben ik mijn masker zat, Hij mag weg, hij mag kapot. En langzaam, heel voorzichtig, Gaat nu ook mijn hart van slot. Ik weet niet wat jij van mij denkt, Ik weet niet hoe jij mij kent, Maar nu zal ik laten zien, Wie ik werkelijk ben! |
| reactie 1
|
|
|
Femke94 Berichten: 62 |
Heel mooi meis!! Heel veel herkenning.. Maskers zijn soms fijn.. Maar doen vaak ook pijn! Bljven schrijveN1 ben er voor je(L) |
| reactie 2
|
|
|
Tnx Fem! Ik wil niet meer met een masker leven want het maakt genoeg kapot.. xxxxx ben er ook voor jou! You know where I am |
| reactie 3
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
heey Katinka Mooi hoor x |
| reactie 4
|
|
|
Eendje Berichten: 187 |
Hey, Zeer mooi gedicht. |
| reactie 5
|
|
|
Thegirlwholovedyouu Berichten: 30 |
heey, heel mooi gedicht xxx |
| reactie 6
|
|
|
Dank jullie allemaal! |
| reactie 7
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Lieve Katinka, Je gedichten zijn zo mooi! En jij bent altijd zo sterk! Je bent een voorbeeld voor vele! Liefs Amie. |
| reactie 8
|
|
|
Aaaw wat lief Amie! Word er helemaal verlegen van...! Weet je, ik heb geleerd sterk te zijn op de momenten dat het moet, maar vooral om eerlijk te zijn. En dat is een goede combinatie (ook al zeg ik het zelf xxxx Katinka |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Een statement voor de werkelijke jij Katinka? Je zou wat meer details kunnen gebruiken voor een 'vervolg gedicht'. Wat meer op het onderwerp ingaan en de lezer meer laten voelen van het moment dat het masker af ging. Al met al een positief gedicht.. goed Groetjes, Wendy |
| reactie 10
|
|
|
iloveschrijfen Berichten: 10 |
lieve katink, in jouw gedicht staan al mijn gevoelens, in jouw gedicht staat wat ik al jaren doe, door jouw gedicht gooi ook ik mijn masker weg, en iedere die er tegen is, die heeft dikke pech! dit was een kort gedichtje, waarin alles wat ik schrijven wil staat, katink, ik dank je. |
| reactie 11
|
|
|
snoepjie Berichten: 37 |
Ej, Mooi gedicht Zet hem op en goed gedaan meid dat je je masker hebt afgezet Liefs |
| reactie 12
|
|
|
fromtheheart Berichten: 146 |
mooi geschreven katink! |
| reactie 13
|
|
|
Masjeroen Berichten: 40 |
Prachtig geschreven! Ik ben nieuw hier en heb toevallig van de week ook een gedicht over mijn masker geschreven! Fijn om te lezen dat er meer mensen zijn Groetjes Mascha |
| Naar boven | |