Gedichten check: Vrienschap helemaal kapot gegaan
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Onze vriendschap zo kostbaar en trouw, Liefste vriendin ik hou nog zoveel van jou, Jij liet me alleen dat vond je geen probleem, Ik zat met de pijn, Maar jij wilde niet meer mijn vriendin zijn, Je koos voor een ander dat vond je fijn, Want je was blij dat: Je niet meer bij mij kon zijn, De tranen geleden over me wangen, Wie kan haar plekje innemen of vervangen? Dat kan niemand en dat zal ook nooit lukken, Waarom moest deze vriendschap: Zo mislukken? Waarom moest het zo eindigen? We hebben beiden veel verdriet, Deze vriendschap verdiende deze ellende niet. Beste vriendin ik hoop dat het nog goed komt! Groeten Shannen |
| reactie 1
|
|
|
snoepjie Berichten: 37 |
Ej Shannen, Ik ben lang niet meer op de site geweest, Ik wilde toch even zeggen dat ik dit gedicht echt heel mooi vind en heel herkenbaar, Het is een mooie opbouw en een mooie eind Xxx Snoepjie (beavj) |
| reactie 2
|
|
|
Heay Snoepjie, Bedankt voor je reactie op me gedicht, Wanneer schrijf jij een keer een gedicht ik heb nooit iets van jou gezien Xxx hvj |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Heey Shannen, volgens mij heb ik nog niet zo vaak op je gedichten gereageerd, maar ik lees ze meestal wel. Eerlijk gezegd ben ik niet de grootste fan van jouw gedichten. Ik vind de gedachten die erachter zit meestal wel mooi, maar op de een of andere manier weet je me nooit écht te raken. Zelf vind ik je gedichten meer verhaaltjes dan gedichten, die af en toe een paar rijmwoorden ertussen hebben. Ik zie ook totaal geen logica in je rijmschema, misschien kan je hier eens proberen wat meer op te letten. Ik hoop niet dat je het erg vind dat ik dit heb gezegd, ik ben tenslotte ook geen fantastische dichter en ook pas 15, maar ik wil je alleen wat tips geven over wat ik zou verbeteren. Het is natuurlijk aan jezelf of je er wat meedoet of niet. Liefs, Renée. |
| reactie 4
|
|
|
Beste Renée, Het is wat je vind, Ik vind sommige namelijk wel heel mooi, Ik kan er wel wat mee doen maar dan is het niet meer me eigen style, Als je snapt wat ik bedoel? Als ik dat allemaal zou doen dan is het niet meer me eigen schrijfstyle maar meer de jouwe, Ik reageer meestal ook niet op die van jou, Dat heb je denk ik wel gezien, Ik lees ze ook vaak genoeg en dan denk ik wat moet ik hier nou eens op reageren? Dan kan ik er niks voor bedenken dus ik denk dat wij mekaar de schrijfstyle niet echt goed vinden vandaar dat we ook niet op mekaars gedichten reageren denk ik zomaar. Dit was hoe ik erover dacht, Liefz Shannen |
| reactie 5
|
|
|
Hai, ik begrijp wel wat je bedoelt, je moet ook zeker je eigen stijl behouden! Daar is helemaal niets mis mee! Het was ook maar een tip (:. Ik heb zelf namelijk het idee dat je een verhaaltje verteld, en af en toe woorden op elkaar laat rijmen. Misschien kan je het eens indelen in gelijke strofes, en een bepaald ritme erin proberen te zetten qua rijm, als je me begrijpt? Je kan me natuurlijk ook nu gewoon totaal negeren hoor, haha. Ik wil alleen maar helpen. Liefs. |
| reactie 6
|
|
|
Heay, Ja ik begrijp wat je bedoelt maar veel zeggen dat ze de gedichten juist heel mooi vinden, Dus als je het niet erg vind laat ik het gewoon zoals ik altijd doe. Meschien denk je nu wel wat een eigenwijs toch Maar bedankt voor je tip Liefz Shannen |
| reactie 7
|
|
|
Haha, oké Succes met je verdere gedichten! Liefs. |
| reactie 8
|
|
|
Bedankt jij ook meid Liefz |
| reactie 9
|
|
|
snoepjie Berichten: 37 |
Ej, Ik vind jou gedichten mooi je moet ze zo laten, Zo als jij het wilt!!! Ik schrijf geen gedichten ik lees alleen gedichten onderanderen die van jou Liefs Snoepjie |
| reactie 10
|
|
|
iloveschrijfen Berichten: 10 |
beste shannen, je gedichten zijn mooi en je gevoelens zelfs mooier, je hart is puur en je vriendschap was puurder, je glimlach is goud waard en je woorden zilver en je reactie zijn eerlijk en de reacties daarop nog eerlijker, keep going, Miranda |
| reactie 11
|
|
|
@Snoepjie, Ja ik laat mijn gedichten ook zo. @Miranda, Bedankt voor je lieve reactie Gelukkig vind je me gedichten ook mooi Liefz |
| Naar boven | |