Ideeën en suggesties: kan iemand iets voor mij doen?
|
startpost
|
|
|---|---|
|
amarie666 Berichten: 3 |
ik zoek een mooi gedicht voor op mijn kamermuur zou iemand mischien een mooi gedicht kunnen maken om me een beetje te helpen? het liefst 8 regels hier zijn een paar tips: de kamer wordt turkoois het kan gaan over de zee mijn lievelingsdier is een kat het liefst een rustgevend gedicht heb blond haar kan ook over mezelf gaan en heb een wit bed zou het mischien kunnen gaan over mijn bed die over de zee drijft??? degene met het mooiste gedicht komt op mijn muur te staan ik zal hem nooit kopieren doe het gewoon zelf op je home zal ik er ook goed op reageren en ik zal je het later doorgeven alvast bedankt |
| reactie 1
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
Vogels in hun vlucht Mijn ogen dwalen door de lucht en zie de vogels in hun vlucht ze verdwijnen aan de horizon Vaak wens ik dat ik vliegen kon vliegend van boom naar boom naar de boom waar ik van droom. Bron Loes Schaap Annemarie666 voor jou! |
| reactie 2
|
|
|
connydj Berichten: 19 |
Kabbelende golven over wit zand de horizond rood, de lucht staat in brand duinen met hun blonde halmen blijven wuiven zonder talmen de wind die speelt hier met mijn haar wanneer ik over de golven staar hier kom ik innerlijk tot rust heel alleen hier aan de kust Speciaal voor jou, ik hoop dat je het wat vindt liefs connydj |
| reactie 3
|
|
|
heel erg bedankt voor jullie mooie gedichten!!! |
| reactie 4
|
|
|
ankepoez Berichten: 1 |
Ik drijf over zee de golven nemen me mee naar een eiland hier ver vandaan waar pratende katten echt bestaan Rustig is het hier op eiland met de palmbomen en het strand ik kijk om me heen hier voel ik me goed, zo heel alleen Het gedicht gaat eigenlijk over waar je naartoe gaat als je droomt. Dromen gebeurt natuurlijk in je kamer, waar je alleen bent. Daarom heb ik dat er ook in verwerkt |
| reactie 5
|
|
|
mischien had je waar liefde echt kan bestaan er in de plaats van kunnen zetten maar erg mooi gedicht erg bedankt!!!!! |
| reactie 6
|
|
|
Chemical Berichten: 6 |
Beetje laat maar toch. Golven. De overweldigende golven. De woeste zee. Triest, treurig en donker. Een gevaarlijke diepte. Jij drijft daar. Op je matrasje. Op de prachtige glinsterende golven. Een beetje bang. Maar je geniet. Je valt langzaam in slaap. Op je matrasje in die heerlijke golvende zee. Je word na een uurtje weer wakker. Je bent nog steeds op zee. Onweer, woeste golven. De goden zijn kwaad. Een bliksemschicht rakelings langs je hoofd. Langzaam stopt het met onweren. Het word rustig. De golven blijven woest. Er klettert er eentje over je heen. Je bent doorweekt. Het matras zinkt. En daar drijf jij dan. spartelend in het woeste kolkende water. Drijvend droom je weg. Eenzaam. Een beetje bang. En dan is daar opeens vaste grond. Je zwemt en zwemt. het lijkt eeuwig te duren. Je krabbelt op het vaste land. Dan doe je je ogen open. Grijnzend word je wakker. Uit die prachtige kolkende droom. Die mooie blauwe woeste zee. Om nooit meer te vergeten. |
| reactie 7
|
|
|
marill Berichten: 1058 |
Beter laat dan nooit, maar je zal vast wel een gedicht hebben inmiddels. Het ruisen van de zee, neemt al mijn gedachten mee, het water zal me verkoelen, de wind zal door mijn haar woelen, de golven slaan op de kust, maar zo vind ik wel mijn rust. Slaap lekker. Marill. |
| Naar boven | |
Reageren op: kan iemand iets voor mij doen?
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...