Gedichten check: waarom ik??
|
startpost
|
|
|---|---|
|
marcie94 Berichten: 285 |
Vrolijke mensen, een wereld vol lol. Geven fessten. Gaan uit hun bol. Daar ben ik ajmmer genoeg niet een van, Ik zit op mijn kamer, Te werken aan mijn straf. Dat de leraar aan mij gaf. Waarom ik, en niet hij? Waarom ik? terwijl hij dat tegen mij zei Het is zo oneerlijk verdeeld, Maarja het leven is gemeen, zeg ik verveeld. |
| reactie 1
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hihihi deze is grappig heb je vaak strafwerk?? stoute meid ik ook hoor xx Joopy |
| reactie 2
|
|
|
nee een keer maar die heb ik voor de leraar zijn neus verscheurd. (oeps) XxX Marcella |
| reactie 3
|
|
|
hahahaha ik heb een keertje (toen moest ik met 5 andere meiden strafwerk schrijven) alle blaadjes aan mekaar geplakt met plakband en de hele slinger door de klas gehangen was ook wel grappig xx Joopy |
| reactie 4
|
|
|
Hihihihihi Lollig nee ik word er meestal uitgestuurd met strafwerk maar ik maak het nooit. XxX Marcella |
| reactie 5
|
|
|
stoute meid ben je toch |
| reactie 6
|
|
|
Haha dat doe ik meestal als ik boos ben. XxX Marcella |
| reactie 7
|
|
|
Daniel Berichten: 101 |
Hehe leuk gedicht ( Ik hoef lekker nooit strafwerk te maken :p ^0^ ) Ik heb een te onschuldige uitstraling |
| reactie 8
|
|
|
Haha, ja dat kan nee op school moeten ze mij altijd hebben en altijd die zelfde leraar ookal doe ik niks dan word ik toch aangekeken als er iets geberud dat is echt stom. XxXx Marcella PS. ik ben vandaag jarig |
| reactie 9
|
|
|
gefeliciteerd jaja daniel en dat moeten wij geloven? xx Joop |
| reactie 10
|
|
|
Hoopvol Berichten: 3 |
hihi ,, ik heb ook nooit straf werk [a] maar leuk gedicht btw. nog gefeliciteerd |
| reactie 11
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
proficiat! nog heel veel gelukkige jaren marcie94 maak er een mooie dag van doomster |
| reactie 12
|
|
|
DankjulliewelAllemaal |
| Naar boven | |