Gedichten check: Al die leugens..
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Femke94 Berichten: 62 |
Mensen praten Mensen denken.. Maar durven ze het recht in je gezicht te vragen? Ik zie vrienden steeds verder vervagen. Waarom altijd oordelen.. en dat geroddel Ik ben het helemaal zat. Je bent soms zo'n vuile rat Je moet niet denken dat je me kapot krijgt Als je allemaal leugens aan elkaar rijgt. En het tegen iedereen verteld.. Waar ben je in verzeilt..? Jonge.. zoek een leven Kan je dan echt geen liefde geven? |
| reactie 1
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Hmmm... wat moet ik hier nou bij denken lieve fem..? Ik wist wel dat het niet goed gaat...! Maar je gedicht is wél goed.! xxxx |
| reactie 2
|
|
|
Femke94 Berichten: 62 |
Het gaat prima met me meid! Kan alleen niet tegen mensen die achter me rug om lopen te lullen en dingen gaan denken die nergens op slaan Dus maak je geen zorgen niks aan de hand! Xx |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Femke94 Mooi gedicht zeg, Wat rot voor je dat is het wel Ik ben er voor je meid, Ik herken mezelf er ook in jammer genoeg Ga zo door Xxx |
| reactie 4
|
|
|
Thegirlwholovedyouu Berichten: 30 |
echt goed gedicht mensen geven altijd al een oordeel voordat ze echt mensen kennen. want je wilt ook niet dat ze zo over jou denken |
| Naar boven | |