Gedichten check: uw genade
|
startpost
|
|
|---|---|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
iemand zei laatst dat ik soms te goed was ze weet niet wat ze zegt gelukkig dat ik door genade gered ben Jezus in mijn plaats gestraft is voor mijn onrecht ik voel me nu niet waardig een kind van u te zijn beloften kom ik niet na dan wil ik huilen om mijn eigen zonden en lig ik liever dan dat ik sta u heeft me gered zonder dat er iets aantrekkelijks in mij was u heeft uw volmaakte liefde laten zien uw geest spreekt door de woorden die ik in de bijbel las ik verlang naar het goede kan u iets moois van mij maken Jezus u bent de heer in mijn leven uw liefde weet me tot het diepst in mijn hart te raken toen ik ziek was en veel pijn leed voelde het net alsof u uw armen om me heen had ik weet niet hoe het voelt als iemand van je houd hoe eenzaam ik me soms voel maar u liet me voelen dat u van me hield, dank u |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Het is een mooi gedicht Maar als je het over Jezus hebt moet je U en Hij met een hoofdletter doen en Bijbel ook Dat is uit respect ofzo heb ik ooit een keer gehoord Xxx |
| reactie 2
|
|
|
Femke94 Berichten: 62 |
wauw mooi gedicht! Respect! Xx |
| reactie 3
|
|
|
matthijs208 Berichten: 134 |
Bedankt voor de reacties en Shannen je hebt gelijk, een naam moet met een hoofdletter. Ook als kind van de allerhoogste, heb ik in mijn leven, helaas verkeerde dingen gezegd en gedaan. Ik ben compleet afhankelijk van zijn genade (onverdiende gunst) en merk dat ik dingen uit eigen kracht niet kan, maar God kan me veranderen en dingen herstellen. |
| reactie 4
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik dacht ik zeg het je maar hahaha |
| Naar boven | |