Gedichten check: Verleden toekomst
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DannyR Berichten: 65 |
In dit gedicht heb ik een poging gedaan met het gebruiken van een soort refrein, met 2 coupletten.. Wat volgens mij, aardig is gelukt! Althans, dat is mijn mening! Verder spreekt het onderwerp denk ik voor zich, als je het eenmaal hebt gelezen ________________________________________________________________________________ Gisteren is verleden, zonder weg terug Morgen moet nog komen, de dag die nog niet is weggenomen Ik kies voor gisteren, om het verleden te helen De fouten die ik heb gemaakt, ongedaan te maken Zorgen dat de slechte tijden, niet nog eens gaan afspelen Dierbare lief te hebben, en niet kwijt te raken Gisteren is verleden, zonder weg terug Morgen moet nog komen, de dag die nog niet is weggenomen Ik kies voor morgen, zodat vandaag voorbij is De kans te nemen, om het verleden te vergeten Een stapje verder weg, van datgene dat ik mis Maar hoe het morgen wordt, zal niemand ooit weten Gisteren is verleden, zonder weg terug Morgen moet nog komen, de dag die nog niet is weggenomen |
| reactie 1
|
|
|
snoepjie Berichten: 37 |
Mooi gedicht!!!!! Greetz |
| reactie 2
|
|
|
Thanks ! Groetjes |
| reactie 3
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Danny, Vet mooi gedicht, Ik vind hem heel goed en herkenbaar, Ga door met je gedichten ze zijn egt mooi Xxxxx |
| reactie 4
|
|
|
Haha, thanks Had 't kunnen weten, maarja. Jij bent ook me enige échte fan he!:p Echte die-hard fan! Xxxxxx |
| reactie 5
|
|
|
Heay Danny, Jaa ckr ben ik jou fan! Jou schrijfstyle is gewoon mooi omschreven, En jou gedichten daar herken ik vaak ook iets van uit mijn leven Xxxxxx |
| reactie 6
|
|
|
Femke94 Berichten: 62 |
wauw super mooi! Xx |
| reactie 7
|
|
|
@ shannen; Nou, dan zie jij wat voor leven ik heb.. Mooi is 't leven op mijn manier he!? @ Femke94; Thankss! Xxxx. |
| reactie 8
|
|
|
Heay Danny, Ja je hebt een chil leventje hoor, Echt wel en wat een mooi leventje Xxxxx |
| reactie 9
|
|
|
Ej Danny, Volgens mij kunnen jij en Shannen het wel vinden met mekaar Zoals ik naar jullie reacties kijk op de site! Of heb ik dat helemaal mis? Groeten Snoepjie |
| reactie 10
|
|
|
Haha, heb je helemaal gelijk in! Na een enkeling reacties op gedichten na elkaar, hebben we een beetje gemailt. En nu smsen we zo nu en dan wel eens, maar er is alleen één nadeel, dat we zover uit elkaar wonen. Wat fatsoenlijke contact vrijwel onmogelijk maakt!:o Goeie uitleg?:p Maar klopt ja, we kunnen het wel aardig vinden met elkaar ..Had je helemaal mis!:o Haha, groetjes |
| reactie 11
|
|
|
Heay... Snoepjie je had het goed door hoor Ik en Danny hebben best veel contact zoals hij al zei begon het eerst met mailen en nu ook smsen, Behalve dat me sms blox nu op is hahahhaha Maar ik vind het ook heel erg jammer dat hij dan weer zover weg woont dus dat echte contact bijna niet te doen is Grxxtjes |
| reactie 12
|
|
|
Ej, Hahhaahha had ik tog gelijk en goed gezien Is het alleen vriendschap of meer Sorry ben wel benieuwd ahhahahaha. Grxxtjes Snoepjie |
| reactie 13
|
|
|
No comment. Hahah:p Laten we het erop houden, zover de afstand is voor echte contact, kun je niet eens aan een echte vriendschap beginnen zeg maar.. En al zou het zo zijn, je weet maar nooit! Xxx |
| reactie 14
|
|
|
Heay, Hhahahah wat denken jullie toch leuk Weet je door die grote afstand tussen ons Is het moeilijk om verliefd op mekaar te worden want je zult mekaar dan niet vaak zien Maar wie weet wat de toekomst zal brengen Xxxxx |
| reactie 15
|
|
|
Shannen! Je maakt me nieuwsgierig! Haha, blijft leuk hè |
| Naar boven | |