Gedichten check: De trein :-(((((
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 125 |
Je mond open Je ogen zo stil Verborgen achter de pretlichtjes schuilt nog een laatste gil Ik kan niet geloven Ik wil niet De warme avonden samen De saaie moppen In 1 oogwenk Alles weg Je mond open Je ogen zo stil Verborgen achter de pretlichtjes schuilt nog een laatste gil Met een hels kabaal en met een laatste lach De trein was te vroeg die dag |
| reactie 1
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hey duckie tijdje geleden dat je op het forum was de 2 laatste zinnetjes vindt ik mooi. heb je dit in je eigen leven meegemaakt? gezien dat iemand voor de trein sprong? erg is dat, vreselijk om te zien de schrik en paniek bij de mensen die staan te wachten en niet beseffen wat er zojuist is gebeurd. en de mensen die nog proberen degene tegen te houden, de conducteur en machinist die lijkbleek en wankeledn uitstappen, mensen die voorzichtig over de rand van het perron gaan kijken en dan verschrikt een stapje achteruit doen... ik hoop dat je het nooit meegemaakt heb... maar het gedicht is heel erg mooi ook al is het onderwerp droevig xx Joopy |
| reactie 2
|
|
|
hej joop idd tijdje geleden ma ik ben op vakantie geweest kheb het gelukkig niet meegemaakt en wat je daarover schrijft klopt volgens mij wel hoor |
| reactie 3
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
iell deze is erg, maar wel heel erg mooi natuurlijk, waar ben je op vakantie geweest?? XxX Marcella |
| reactie 4
|
|
|
eerst 3 weken amerika dan 2 thuis heb ik wat opt forum gezet en dan een weekje nederland ik woon in belgie |
| reactie 5
|
|
|
marcie94 Berichten: 285 |
oke leuk, naar Amerika poepoe dat ligt jniet naast de deur. |
| reactie 6
|
|
|
als je met poepoe stoefer bedoelt srry hoor ma ik kan der ook niks aan doen je vroeg ernaar en dan nog iets ik ben GEEEN ssnob en ik wil geen ruzie |
| reactie 7
|
|
|
droomster Berichten: 338 |
nou horror duck niet zo fel ze bedoelde het goed alleen taal verschilletje .met poepoe kan je hier verstaan ook zozo niet mis dus iets te fel gereageert groetjes doomster |
| reactie 8
|
|
|
okj sorry , ik wist gewoon niet goed wat het betekende ..... het is alsof er iemand een scheldwoord tegen je zegt dat je niet begrijpt ... ik bedoelde het ook niet ZZOOO fel maar geschreven kan dat harder aankomen hej doomster wat vind je trouwens van het gedicht? |
| reactie 9
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Mooi gedicht hoor! Echt alsof je et zelf hebt meegemaakt :o Goed hoor, de laatste 2 zinnetjes zijn inderdaad erg mooi,, goeie afluiting. XX Renee.. |
| Naar boven | |