Ideeën en suggesties: Website
|
startpost
|
|
|---|---|
|
Tosti Berichten: 16 |
Ik zit erover na te denken om een website te gaan bouwen en daar al mijn gedichten op te zetten. Nu heb ik een vriendin die ook dicht. We durven beide niet de stap te zetten maar als we het nu samen doen? Is de stap makkelijker dacht ik zo. Zijn de gedichten die ik geschreven heb de moeite waard? en weten jullie dan een leuke slogan voor op de site? |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay, Jullie kunnen het altijd proberen natuurlijk, Over de gedichten kan ik niet echt veel van zeggen ieder heeft zijn eigen style van gedichten schrijven. En iedere heeft daar zijn eigen verhaal achter dus ik kan niet zomaar zeggen dat ze niet goed zijn snap je? Een slogan weet ik niet echt. Groeten Shannen |
| reactie 2
|
|
|
ben ondertussen bezig gegaan met een eigen website. nu was mijn vraag of meer mensen van jullie een website hebben waar ik evt mijn link neer kan zetten en uiteraard zet ik jullie link dan ook op mijn website. Hij is nog niet af dus mijn link is ook nog niet bekend, maar mocht je interesse hebben wil je dat dan hier even melden of mij een berichtje sturen? lijkt me leuk om elkaar zo te helpen Groetjes Maaike |
| reactie 3
|
|
|
BeYourself Berichten: 35 |
HaiHai Tosti, Ik heb ook een site in opbouw. Eerst nog maar even geen domein naam gekocht maar gewoon zo geprobeert. Ik zou het heel leuk vinden om jouw link op die van mij te plaatsen Wat is de linkk?! Hiltsje |
| reactie 4
|
|
|
hahaha dat weet ik dus nog niet hahaha... wil eerst me website op orde hebben zodat alles werkt enzo.... moet nog een domeinnaam aanvragen.... ik werk ook met plaatjes dus mocht een een logo op je website hebben staan mag je die ook sturen. je kan me evt een berichtje sturen naar me profiel dan kan ik je mailen. ga mijn mail adres namelijk niet hier neerzetten nog |
| Naar boven | |
Reageren op: Website
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...