Gedichten check: verdriet
|
startpost
|
|
|---|---|
|
1234567891011121314 Berichten: 18 |
verdriet! soms heb ik veel verdriet natuurlijk wil ik dat niet je kan er niets aan doen,het gebeurt je gewoon. mijn tranen lopen over mijn wangen, die mijn beide handen op vangen. mijn verdriet probeer ik een beetje te uiten. om het zo aftesluiten een plek te geven in mijn hart het neemt mijn verdriet niet weg maar een uitweg, Om verder te gaan steun, dat doet me goed, vrienden familie, buren Belangrijke personen di er zijn. dat is op zo moment heel fijn op hun kan je rekenen . het si niet uit teleggen wat hun voo rmijn betekenen tranen van verdriet niet kunnen stoppen en toch door moetten gaan met zijn alleen er wat van maken om verdriet kwijt te raken zo wil ik niet verder dat is zeker |
| reactie 1
|
|
|
Joop Berichten: 276 |
hey 12345en de rest mooi gedicht nieuw op de site? welkom xx Joopy Ps: probeer een beetje op je spelling te letten |
| reactie 2
|
|
|
1234567891011121314 Berichten: 18 |
yeaa nieuw op de site... hij is geschrven om verdrit te verwerken .. me typ spelling is nii altijd even goed neem i know.. haha .. xx Joanne |
| reactie 3
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Mooii hoor!! <33 xx Renéee |
| reactie 4
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 4 |
Nice! Ik begrijp je zeker! Ik heb ook een paar gedichten over mensen die je steunen gemaakt |
| Naar boven | |