Huiskamer: leden aantal ivm chat
| reactie 46
|
|
|---|---|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 904 |
Je zou ook beheerders kunnen toevoegen aan een chat, ik vind het wel een pluspunt voor de site. Als het probleem is dat er te weinig leden zijn, zou je ook kunnen beslissen dat mensen als een gast kunnen inloggen. Of je geeft bepaalde tijden aan dat de chat geopend is? Ik weet het ook niet hoor, ik opper maar wat. Vind het gewoon erg jammer als hij er niet komt. |
| reactie 47
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
ja ik vind dat wel een goed idee wat Roosje zegt.. xx |
| reactie 48
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
ik wil ook wel zo een chat box weet je hoe makkelijk dat is xxx |
| reactie 49
|
|
|
RoosH Berichten: 15 |
Leuk! Liefs Roos |
| reactie 50
|
|
|
Amie-X Berichten: 206 |
Jaa! Leuk idee!! Misschien trekt dat ook wel wat meer mensen en zijn ze vaker online! |
| reactie 51
|
|
|
Inderdaad. Via het forum krijgen leden onderling contact, maar het is gewoon heel jammer dat we nooit echt kunnen praten. Als hier een chat komt, ben ik hier zekers meer te vinden. En zoals ik al zei; er zijn meerdere opties zodat een chat onder beheer staat. |
| reactie 52
|
|
|
besto Berichten: 524 |
Het is inderdaad te merken dat het drukker begint de worden op de site. Het zou natuurlijk leuk zijn als het nog drukker wordt Wat vinden jullie van het idee om dan alleen mensen die minimaal 5 of 10 gedichten hebben geschreven toe te laten tot de chat? En de chat alleen open te hebben van 8 Misschien komt het er dan toch, maar voordat het er is kan nog wel even duren. Zal het eerst overleggen met de andere beheerder. |
| reactie 53
|
|
|
Hehe, eindelijk wordt er over nagedacht. Ik vind dat leden gewoon moeten worden toegelaten, ongeacht het aantal gedichten dat ze hebben ingestuurd. Van 8,00 tot 23,00 lijkt me een hele mooi tijd. Beheerders moeten inderdaad de mogelijkheid hebben om chatters te verwijderen uit de chat ( als er vervelend gedrag wordt getoond, bv; schelden, discriminatie, ongepast taalgebruik, etc etc) Ik hoop echt dat er wat van gemaakt wordt! |
| reactie 54
|
|
|
De reden waarom je minimaal een x aantal gedichten zou moeten hebben is om ongewenste personen uit de chat te houden. Bijvoorbeeld mensen die zich alleen voor de chat hier aanmelden. We zien namelijk veel gedichten langskomen van mensen die problemen of verdriet hebben om iets, en daar zullen er ook bij zijn die extra kwetsbaar zijn hierdoor. Hoe denken jullie daarover? |
| reactie 55
|
|
|
alisa Berichten: 1 |
Lijkt me een goed idee, ik ben het er wel mee eens met eeen minimaal aantal gedichten! |
| reactie 56
|
|
|
Op die manier, oke. Als je dus ook alleen leden wilt toelaten die (zeer) actief zijn op de site, moet je denk ik kiezen voor leden die 10 of meer gedichten hebben ingestuurd..? |
| reactie 57
|
|
|
Dat was het plan ook inderdaad |
| reactie 58
|
|
|
Fijn! Ik vind het trouwens bijzonder prettig dat er met de leden wordt overlegd en naar wordt geluisterd... |
| reactie 59
|
|
|
katink Berichten: 923 |
Jeeeej een chat lijkt me super leuk! En ik ben het met Roos eens, dat er zo naar leden geluisterd wordt is super Liefs, Katinka |
| reactie 60
|
|
|
Zonder jullie was deze site nooit zo'n groot succes geworden, daar mogen we best wat voor terug doen toch |
| Naar boven | |
Reageren op: leden aantal ivm chat
Dit topic is gesloten, berichten plaatsen is niet mogelijk...