Huiskamer: Kaarten voor liveshows!
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DannyR Berichten: 65 |
Ik had een vraag, aangezien ik een hele grote kans maak op kaarten voor de liveshows van X-Factor. Omdat.. Alleen mensen die hebben meegedaan aan X-Factor maken kans op kaarten, wat mijn kans dus heel groot maakt! (Ik heb eraan deelgenomen). En, alleen mensen die hun hyves hebben gepimpt in X-Factor stijl, maken kans op de kaarten. Wat de kans dus zóóó groot maakt! Aangezien er dat op het moment nog geen 100 zijn. Maar..... Je maakt nog meer kans, als je fans verzamelt. Dus mijn vraag is aan jullie, of jullie (degene die hyves hebben) fan van mij zouden willen worden, en zo mijn kans vergroten op kaarten voor de liveshows! Het enigste wat je moet doen is: Op mijn hyves (Dannytju.hyves.nl) bovenaan staat een banner van X-Factor, rechts ervan op "Je bent fan van Danny" klikken. En je bent fan van mij, en ik maak meer kans op kaarten! Je krijgt geen irritante spammailtjes ervan en dergelijke. Alvast bedankt! |
| reactie 1
|
|
|
reneeeetje-1995 Berichten: 991 |
Gedaan Succes ermee! Liefs. |
| reactie 2
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey Danny! Wat leuk dat je mee hebt gedaan aan de X-factor Ik zal wel ffies fan worden veel succes xx |
| reactie 3
|
|
|
Haha, bedankt! Een stapje dichterbij de kans voor kaarten Lijkt me leuk om een keer mee te maken, tot ik er misschien volgend jaar zelf sta, hopelijk! Haha Xxxx! |
| reactie 4
|
|
|
Ik hoop dat je die kaarten wint Ga je nog een keer mee doen aan de x-factor? xx |
| reactie 5
|
|
|
Ik heb afgelopen, ehm. November auditie gedaan. Ik was niet door, heb 't zelf een beetje verkloot om het zo even te noemen Maar ondanks dat, een hele leuke dag gehad! En volgend jaar nog een keer proberen! Het was ook mijn eerste keer, ik wist niet wat me te wachten stond. Zéér leuke ervaring! Ik zou zeggen, probeer het zelf ook een keer! X |
| reactie 6
|
|
|
Ah shit man ... echt jammer dat je het verkloot hebt maar goed zoals je al zei je weet nu beter wat je te wachten staat . Als je het niet erg vind ga ik dat niet proberen xxx |
| reactie 7
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Danny, Wow wat leuk zeg en moedig van je dat je daar zo ineens aan mee doet, Jammer dat het dan verkloot was om het zo maar eens te zeggen Als ik binnekort tijd heb zal ik ckr lid van je woorden. Echt als je weer mee doet hou me op de hoogte ik ben zo benieuwd Hahahaha ik ga het zelf nooit proberen oars ik kan geen eens zingen, En ik heb het lef er niet voor om daar te staan, Ik heb een goed idee Als jij dat even voor mij doet dat zingen dan playbeck ik dan kan ik vast door hahahahahaha xxxxxxx Shannen |
| reactie 8
|
|
|
david347 Berichten: 17 |
en heb je ze ewonnen of niet? |
| reactie 9
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
De nieuwe X factor komt eraan Danny! Ga jij je weer inschrijven? Groetjes, Wendy |
| reactie 10
|
|
|
Ik kijk toevallig even op deze site, haha. Hee wendyb, Lang geleden! En zal ook nog wel even duren, heb op het moment belangrijkere dingen om me op te concentreren. Nou, ik wou op de school waar ik op het moment zit, waar ik nu me 7e jaar op zit, toch eigenlijk iets gaan doen. Dus heb ik wat mensen bij elkaar geroepen, en zijn we gaan beginnen met repeteren. Maar al gauw bleek dat het totaal plaatje er toch niet was, en mijn advies was om zangles te nemen. Het klonk wel goed, alleen om er nét dat mooie randje omheen af te maken zeg maar. Alhoewel, zangles is nogal duur, in de ogen van een enkeling dan. Voor de één is het niks, en in mijn geval is het nogal duur. Kan ook niet alles hebben he! Dus ik ga geen poging wagen aan X Factor 2011! Als alles goed was gegaan, en al zou ik zangles kunnen veroorloven dan was het allicht andere koek geweest! But who know's in the future! Ik zit er iig wel aan te denken om er later aan te werken, heb nu ook belangrijkere dingen aan me hoofd! Groetjes! |
| Naar boven | |