Korte verhalen check: Mijn verleden
|
startpost
|
|
|---|---|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Ik kwam op een basisschool terecht, waar ik veel gepest werd en niet geaccepteert werd ik vond het heel erg moeilijk. Elke dag weer werd ik opnieuw gepest niemand die mij hielp helemaal niemand, Ik stond er helemaal alleen voor, Ik durfde het niet tegen mijn ouders te zeggen omdat ik dat dacht: straks gaan ze naar school en word ik uitgescholden voor watje ofzo. Ik deed dat dus niet, Mijn broer kwam te overlijden aan een hersentumor op zijn 12jarige leeftijd, Ik was toen negen dus wist ik het nog als e dag van gisteren toen mijn klas hoorde dat mij broer, Was overleden deden ze twee weken normaal daarna begonnen ze weer met pesten zo ben ik 5 jaar lang gepest, Tuurlijk had ik verdriet maar dat liet ik niet zien dat wilde ik niet dan voelde ik me betrapt, Ik ging van school af uit eindelijk heb ik het tegen me ouders gezegd dat ik zoveel gepest werd en toen heb ik me eigen school uitgekozen vandaar ook zover weg van huis want me oude vrienden en vriendinnen wilde ik niet meer terug zien. Er zit nog veel en veel meer achter ik snap dat jullie hier niet geintresseerd in zijn. Maar ik dacht ik moet het toch eens zeggen nu weten jullie waarom ik gedichten schrijf, Vanwege al deze omstandigheden ben ik gedichten gaan schrijven. En het is altijd handig want al mijn verdriet kan ik erin kwijt. Grxxtjes Shannen |
| reactie 1
|
|
|
bloemetje123 Berichten: 1 |
haajj mooie tekst kijk maar tussen mijn gedichten er zit er 1 bij en die gaat eigelijk over het zelfde! dat je er alleen voor staat enzo. het gedicht heet Tranen ik begrijp je heel goed!! Bloemetje123 |
| reactie 2
|
|
|
Heay meid, Bedankt voor je reactie, Is goed ik zal even kijken, Gelukkig snap je me Groeten Shannen |
| reactie 3
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hoi Shannen, Ongelooflijk wat pesten voor schade kan aanrichten. Goed dat jij het verwerkt door het schrijven van gedichten. Alleen.. het litteken van al dat pesten zul je je hele leven meedragen. Hoop dat je nu niet meer gepest wordt. Groetjes, Wendy |
| reactie 4
|
|
|
Heay Wendy, Ja inderdaad pesten heeft me veel en veel gedaan ja, Ja gelukkig kan ik het nu verwerken in gedichten. Ja het blijft je toch ergens nog bij steeds als je die kinderen dan weer zie dan denk je er meteen aan terug en dat is wel jammer, Maar stukje bij beetje los ik alles op Liefz |
| reactie 5
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 392 |
Hoi Shannen, Ik neem aan dat het een paar jaar geleden gebeurd is? Soms moet je de confrontatie aan gaan om zelf verder te kunnen. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maarja.. Vluchten (als ik het zo mag noemen) is niet de oplossing. Ik lees dat jij een doorzetter bent dus met een sterke wil kom je er wel Shannen. Groetjes, Wendy |
| reactie 6
|
|
|
Heay Wendy, Ja het is idd een paar jaar geleden. ja inderdaad het is makkelijker gezegd dan gedaan Nee vluchten is zeker geen oplossing dus daarom probeer ik het ook stukje bij beetje op te lossen Bedankt dat je me een doorzetter vind ben ik blij mee om te horen Maar nu werk ik bij kinderen uit me oude klas die mij gepest hebben en dan doet het me nog steeds wel verdriet waardoor ik ook geen hoi tegen hun durf te zeggen ik vind dat ik daar nog niet klaar voor ben! Liefz |
| reactie 7
|
|
|
Janet1996 Berichten: 1 |
Mooii Meid Goed gezegt ZOiets heb ik ook meegemaakt Xx |
| reactie 8
|
|
|
Cameron Berichten: 4 |
Hoii shannen, ik heb het ook meegemaakt maar ik ben niet naar een andere school gegaan want op het laatste moment vertelde ik het pas aan mijn moeders en toen ging ik al bijna naar klas 1. Het is echt helemaal niet leuk als je gepest bent en als niemand je begrijpt. Goed van je dat je gedichten bent gaan schrijven want daar kun je al je gevoelens in opschrijven, dat helpt soms wel! XxX Cammie |
| reactie 9
|
|
|
SinasSarah Berichten: 7 |
Hee Shannen, Ik heb bijna hetzelfde meegemaakt. Ik ben ook super lang gepest en nu gaat het wel beter. Ik vind dat je dit goed gezegd hebt |
| reactie 10
|
|
|
LovelyWords Berichten: 38 |
Amai dat is egt heel erg ! Ik zit egt met tranen in mijn ogen.. Egt pesten is kei erg !! Het moet stoppen.. Het maakt een mens kapot.. xxx |
| reactie 11
|
|
|
Verwijderde gebruiker Berichten: 76 |
hei meid....wat erg voor jou, over gepest worden kan ik mee praten, ik ben ook op de basisschool altijd gepest en in elkaar geschopt, en durfde niets te doen, en mijn moeder wou er niks van weten, dus begrijp wel hoe je je voeld, hoop dat het nu beter gaat...wens je veel sterkte!!! liefs sil |
| reactie 12
|
|
|
DJolien Berichten: 772 |
Hee.... Gepest worden en al die andere dingen. Bederven een deel van je leven. Gaat het nu wel goed met jou op de nieuwe school enzo? Tuurlijk was je geen watje. Zij zijn de watjes. Niemand die je hielp. Dat is pas een watje. Het is dapper dat je het toch hebt durven vertellen, want ik weet maar al te goed hoe moeilijk dat is. Want waarschijnlijk dachten ze sterker te zijn dan jij. Maar eigenlijk ben jij de sterkste geweest. Jij hebt je er weg kunnen halen. Dat lukt echt niet iedere gepeste. Lang niet iedereen durft dat. Wat volgens jou het intreseert jullie niet. Die meer.. wat jij zei. Dat intreseert me waarschijnlijk wel. Nogmaals sterk verhaal. Weet niet of je er belang bij hebt. Maar las net dat jij veel dicht. Net als mij trouwens. Maar nu even niet over mij. Weet... Pesten dat is zo gemeen, Zij zijn in een groep, En jij helemaal alleen. Pesten is niet grappig, zoals zei dus vinden. Gepest kan gevolgen hebben, dat je je moeilijk aan mensen kan binden. Want ik weet jij bedoelt, En ik weet dus ook, hoe jij je hebt gevoeld. Blijf altijd sterk meid, en je weet dat je kan mailen, wil je eventueel je verhalen kwijt Dikke Knuffel xJolienx |
| Naar boven | |