Gedichten check: Rust, je hebt nu alle tijd
|
startpost
|
|
|---|---|
|
DannyR Berichten: 65 |
Dit topic maak ik aan, op een late tijdstip 23.01 om precies te zijn. Ik moet het ergens kwijt, en verzin ter plekke wat me dwars zit. Een vriendin van mij.. Haar vader heeft gister om 11u 's avond een ongeluk meegemaakt, met het ergste als gevolg.. Ik moet het kwijt, het zit mij ook dwars. Met dit als gevolg, iets zonder na te denken... Meisje wat er gebeurde, zo onverwachts Een persoon die er voor je was, elke dag van je leven Hij was degene die je vroeger in bed stopte, een verhaal voor las Dit had niet moeten gebeuren, nu nog niet Ik weet wat je doormaakt, ik denk terug aan vorig jaar Iemand dierbaars verliezen is niet niks, het maakt je kapot Je gaat door een hel, weet dat er mensen voor je zijn Gelukkig is hij nu daar boven, in de hemel Hij heeft zijn rust verdient, hopelijk heeft hij het fijn Ook al ken ik je niet, het ga je goed Het had niet gemoeten, niet met deze spoed Je bent weg, hebt een spoor achter gelaten En in hun harten, zitten nu lege gaten Het is spijtig, rust maar uit Je hebt het verdient, dat is mijn besluit Mensen zullen het verdriet opvangen, het koesteren en steunen Weet meisje, op mij kun je blijven leunen Rust zacht. |
| reactie 1
|
|
|
shannen verhagen Berichten: 897 |
Heay Dannytju, Wow dit heeft mij hart echt geraakt, Heftig gedicht maar wel mooi, Er zit namelijk veel gevoel achter.. Mijn complimenten Sterkte Xxx Shannen |
| reactie 2
|
|
|
Dankje Shannen Komt wel goed.. Ik heb 'm nu ik wat meer tijd had, en het bij de mensen om me heen een beetje is gezakt een klein beetje aangepast: "Sprakeloos" Meid wat er gebeurde, niemand zag het aankomen Het had niet mogen gebeuren, en nu hebben ze hem meegenomen Hij was degene die je vroeger in bed stopte, een verhaal voor las Hij was er elke dag van je leven, een persoon die er voor je was Ik weet wat je doormaakt, ik denk terug aan een jaar geleden Iemand dierbaars verliezen maakt je kapot, en wat er komt in het heden Je gaat door een hel, weet dat er mensen voor je zijn Hij is nu in de hemel, hopelijk heeft hij het daar fijn Ook al ken ik je niet, het ga je goed Het had niet gemoeten, niet met deze spoed Je bent weg, hebt een spoor achter gelaten En in hun harten, zitten nu lege gaten Het is spijtig, rust maar uit Rust heb je verdient, dat is mijn besluit Mensen zullen het verdriet opvangen, het koesteren en steunen Weet meid, op mij kun je blijven leunen Rust zacht. |
| reactie 3
|
|
|
Is goed hoor, Hij is aangepast ook erg mooi Ik heb respect voor je Heb je me mail trouwens al gelezen? Xxx Shannen |
| reactie 4
|
|
|
MiekieMouse Berichten: 435 |
Heey, Wow ik kreeg kippenvel toen ik het las. Het is met zoveel gevoel geschreven. Echt goed! xxx |
| reactie 5
|
|
|
@ shannen; Bedankt Ik heb je mail trouwens wel gelezen, alleen wist niet echt precies wat ik er op moest antwoorden! Zat even zonder inspiratie, haha Ik zal er snel is op antwoorden @MiekieMouse Ook bedankt! Ik maak elk gedicht met gevoel, achter elk gedicht van mij zit een verhaal. Probeer er zoveel mogelijk gevoel in te stoppen als ik maar kan! Xxx. |
| reactie 6
|
|
|
@ Danny Dat zag ik , Ik heb net ook een aantal andere gedichten van je gelezen. Je kan zien dat er veel gevoel in zit en soms ook een boodschap. Echt goed! Schrijf je allang? xx |
| reactie 7
|
|
|
Ehm. Ik deed het wel eens, rond me 13e.. Maar ik durfde er nooit echt voor uit te komen, was bang dat mensen me raar zouden aankijken. Of dat ze me anders zoude benaderen omdat ik dat deed, en wie weet vonden ze het wel geeneens mooi wat ik deed. Maar ik ben in december hier op deze site begonnen, omdat een tijdje vantevoren. Heb ik enkele mensen me gedichten laten lezen, en het beviel ze Doe het gewoon op mijn manier Dus vandaar. Er staan geen gedichten van jou op deze site? Alhoewel, je hebt geen profiel pagina? Raar. Ben wel is benieuwd naar jou tot-nu-zo-verre-gedichten-ervaring Xx |
| reactie 8
|
|
|
Heey Het is te zien dat je al zo lang schrijft Het klopt dat je geen gedichten van mij kon lezen want ik had er wel een paar op staan maar die had ik verwijdert een paar maanden geleden toen ik besloten had te stoppen met dichten. Maar nu staan ze er wel weer gewoon op Ik heb al jouw gedichten gelezen en ik vind ze stuk voor stuk goed. Bij de gene zonder rijm merk ik niet eens dat ze niet rijmen omdat de zinnen lekker in elkaar over lopen. Wel kon ik zie dat je best veel hebt mee gemaakt. Tenmiste, als je gedichten over je zelf gaan Nja ik spreek je wel weer denk ik xxx |
| reactie 9
|
|
|
Heay Dannytju, Hahhaah ik dacht al van meestal reageer je wel snel Mij maakt niet uit of jou gedichten niet rijmen of doen, Het is mooi en emotioneel en er zit vaak een verhaal achter. Erg mooi en het heeft ook vaak genoeg een bodschap Xxx Shannen |
| reactie 10
|
|
|
Shannen! Jaa, klopt ook. Ik ben elke dag ook wel online, dusja. Zal snel is wat terug mailen! (Op het moment niet, beetje druk druk! Thanks for the comment Xxxx. |
| reactie 11
|
|
|
Heay Dannytju, Hhahahah Kijk maar joh wanneer je eens wat terug doet ik wacht wel Is goed hoor maar ik dacht ik moet het ook eens zeggen niet alleen via mail maar ook op de site zelf Xxxx Shannen |
| Naar boven | |